Papers in Journals

#Paper TitleAuthorsJournalPublished At
 
1تأثیر انگیزۀ مشارکت مشتری بر ارزش ویژۀ مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعیفاطمه ربانی محمدیه-علیرضا عباسی گرجی-محسن اکبریتحقیقات بازاریابی نوین2025
2طراحی الگوی مدیریت تغییر راهبردی در سیستم نوآوری باز و فضای مشارکتی شرکت های دانش بنیانعلیرضا عباسی گرجی-محسن اکبریمدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی2024
3طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایرانعلیرضا عباسی گرجی-محسن اکبری-اسماعیل ملک اخلاقمدیریت کسب و کار بین المللی2024
4طراحی الگوی برندسازی استراتژیک بین‌المللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوریاسماعیل ملک اخلاق-نوشین بنار-علیرضا عباسی گرجی-فاطمه سعیدی-صبا هدایتی فرمدیریت و توسعه ورزش2022
5واکاوی عوامل مؤثر بر استفاده از نرم‌افزارهای اجتماعی در کسب شهرت مجازی: با تبیین نظریه کاشت در حوزه رسانهعلیرضا عباسی گرجی-داود فیض-صبا هدایتی فرمجله جهانی رسانه2019
6بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندیعلیرضا عباسی گرجی-صبا هدایتی فرفصلنامه علمی رسانه2019
Showing 1-6 of 6 items.