رزومه وب سایت شخصی


علیرضا عباسی گرجی

علیرضا عباسی گرجی

استادیار

عضو هیئت علمی تمام وقت

دانشکده: ادبیات و علوم انسانی

گروه: مدیریت و اقتصاد

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه وب سایت شخصی
علیرضا عباسی گرجی

استادیار علیرضا عباسی گرجی

عضو هیئت علمی تمام وقت
دانشکده: ادبیات و علوم انسانی - گروه: مدیریت و اقتصاد مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

علیرضا عباسی گرجی عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند است. وی دارای مدرک تحصیلی مهندسی برق-کنترل از مازندران، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی-بازاریابی از دانشگاه سمنان و دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی-سیاست­گذاری بازرگانی از دانشگاه گیلان است. تخصص ایشان در حوزه­های سیاست­گذاری بازرگانی، مدیریت استراتژیک، استراتژی، بازاریابی و برندسازی است که مقالات علمی پژوهشی متعددی در ژورنال­های معتبر علمی داخلی و بین­المللی به چاپ رسانده­است. همچنین وی عضو کمیته علمی و داور تخصصی در ژورنال­های معتبر داخلی و بین­المللی است.

Alireza Abbasi Gorji is a faculty member & assistant professor of business management at the University of Birjand. He holds a degree in electrical engineering-control from Mazandaran, a master's degree in business management-marketing from Semnan University, and a PhD in business management-business policymaking from the University of Guilan. His expertise is in the fields of business policymaking, strategic management, strategy, marketing, and branding, and he has published numerous scientific research articles in reputable domestic and international journals. He is also a member of the scientific committee and a professional reviewer in reputable domestic and international journals.

تلفن محل کار: 985631026144+

Work Phone: +985631026144

ایمیل سازمانی: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

Organizational Email: AlirezaAbbasiGorji@birjand.ac.ir

ایمیل شخصی: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

Personal Email: AlirezaAbbasiGorji@yahoo.com

My affiliation

عضو هیأت علمی و استادیار مدیریت بازرگانی دانشگاه بیرجند

Faculty Member & Assistant Professor of Business Management at the University of Birjand

نمایش بیشتر

تاثیر انگیزه مشارکت مشتری بر ارزش ویژه مشتری: نقش میانجی اعتماد به برند و فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی

نویسندگانعلیرضا عباسی گرجی,فاطمه ربانی محمدیه,محسن اکبری
نشریهتحقیقات بازاریابی نوین
شماره صفحات155-178
شماره سریال۱۴
شماره مجلد۳
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشار۲۰۲۴
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهالکترونیکی
کشور محل چاپایران
نمایه نشریهisc

چکیده مقاله

کسب ارزش ویژه مشتری توسط شرکت، یکی از مهم ترین مولفه های رشد و توسعه در کسب و کارهای آنلاین است که رقابت را در این عرصه تشدید کرده است. هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر انگیزه مشارکت مشتری بر ارزش ویژه مشتری با نقش میانجی اعتماد به برند در فعالیت‌های بازاریابی شبکه های اجتماعی فروشگاه دیجی کالا در رسانه اجتماعی پرمخاطب اینستاگرام است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری شامل کاربران اینستاگرام فروشگاه دیجی کالا هستند که بدین منظور نمونه ای شامل 384 نفر بر اساس فرمول کوکران با روش نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس انتخاب شدند. داده ها از طریق پرسشنامه آنلاین شامل 33 سوال برگرفته از مطالعات پیشین گردآوری شدند. روایی ظاهری پرسشنامه و پایایی از روش آلفای کرونباخ و ضرایب ترکیبی مورد تایید قرارگرفت. برای تحلیل و آزمون فرضیه‌های پژوهش از نرم افزارهای SPSS و PLS استفاده شده است. نتایج بیانگر نقش موثر فعالیت‌های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر اعتماد به برند است. بنابراین مدیران فروشگاه های آنلاین در شبکه‌های اجتماعی باید میزان شفافیت و صراحت خود را در اجتماعات و انجمن های برند افزایش دهند تا از این طریق مشتریان با اعتماد بیشتری در این شبکه‌ها خرید کنند و کیفیت روابطشان بهبود یابد. از طرفی تاثیر انگیزه مشارکت مشتری بر فعالیت‌های بازاریابی شرکت در رسانه‌های اجتماعی تایید شد که این خود باعث مشارکت در تعاملات متقابل و تبلیغات دهان به دهان می شود و در نتیجه بر ارزش ویژه مشتری و اعتماد به برند فروشگاه تاثیر معناداری دارد. تاثیر اعتماد به برند فروشگاه بر ارزش ویژه مشتری هم مورد تایید این پژهش قرار گرفت

لینک ثابت مقاله