مقالات در نشریات
- ۱. حسین شکوهی فرد,عنایت کریم زاده,هادی پورشافعی,محمد اکبری،پیامدهای اجرای برنامۀ درسی تلفیقی علوم تجربی،مطالعات بین رشته ای در آموزش،مجلد ۱،شماره ۳،شماره صفحات ۷۳-۱۱۲،۲۰۲۴.
- ۲. محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی،شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان (رویکرد سنتزپژوهی)،تعلیم و تربیت،مجلد ۳،شماره ۱۵۹،شماره صفحات ۲۳-۴۸،۲۰۲۴،isc.
- ۳. محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی،شناسایی مولفه های فرهنگ یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی: رویکردی قوم نگارانه،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۴۵،شماره ۱۹،شماره صفحات ۱۳۷-۱۵۱،۲۰۲۲،isc.
- ۴. محمود سنگری,حسن اکرمی,محمدجواد هاشم زاده,محمد اکبری،عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی کتابداران کتابخانههای آستان قدس رضوی،کتابداری و اطلاع رسانی،شماره صفحات ۱-۲۸،isc.
- ۵. محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی،شناسایی شاخص ها و مؤلفه های آمادگی یادگیری مادام العمر فراگیران: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس،برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور،مجلد ۴،شماره ۳،شماره صفحات ۱۵-۲۳،۲۰۲۵.
- ۶. محمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتی،مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب،تربیت اسلامی،شماره صفحات ۱-۴۲،۲۰۲۵،isc.
- ۷. محسن آیتی,علی زارع مقدم,محمد اکبری,یوسف ادیب،شایستگیهای اشتغال دانشآموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایان،پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت،مجلد ۷۱،شماره ۲،شماره صفحات ۰-۰،۲۰۲۴،isc.
- ۸. محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی،شناسایی الگوی جاری یادگیری مادامالعمر در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد گراندد تئوری،نظریه و عمل در برنامه درسی،مجلد ۲۳،شماره ۱۲،شماره صفحات ۵۱۷-۵۵۸،۲۰۲۴،isc.
- ۹. محمد اکبری,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتی،عوامل موثر در یادگیری مادامالعمر در محیط های آموزشی (مرور نظام مند)،علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)،مجلد ۲،شماره ۶،شماره صفحات ۲۳۵-۲۶۰،۲۰۲۴،isc.
- ۱۰. حسین شکوهی فرد,نجمه ابراهیمی,محمد اکبری,نجمه ولیزاده،بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب،افق توسعه آموزش علوم پزشکی،مجلد ۴،شماره ۱۴،شماره صفحات ۸۹-۱۰۲،۲۰۲۳،isc.
- ۱۱. محمدعلی رستمی نژاد,مهدیه خسروی چهکندک,محمد اکبری،شناسایی شایستگیهای حرفهای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی،فناوری آموزش،مجلد ۱،شماره ۱۷،شماره صفحات ۱۷۰-۱۸۴،۲۰۲۳،isc.
- ۱۲. محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد،تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها،پژوهش های برنامه درسی،مجلد ۲،شماره ۱۲،شماره صفحات ۲۲۴-۲۵۵،۲۰۲۳،isc.
- ۱۳. محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد،واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی،پژوهشنامه اخلاق،مجلد ۱۴،شماره ۵۴،شماره صفحات ۱۵۳-۱۷۶،۲۰۲۲،isc.
- ۱۴. محسن آیتی,فائزه سورگی,محمد اکبری,حسین شکوهی فرد،آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند،نظریه و عمل در برنامه درسی،مجلد ۱۳،شماره ۸،شماره صفحات ۱۷۳-۲۱۸،۲۰۲۲،isc.
- ۱۵. محمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتی،تبیین ویژگیهای برنامه درسی آموزش ارزشها،تربیت اسلامی،مجلد ۴۰،شماره ۱۷،شماره صفحات ۷۵-۹۲،۲۰۲۲،isc.
- ۱۶. محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد،تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی،تدریس پژوهی،مجلد ۹،شماره ۴،شماره صفحات ۹۲-۱۱۶،۲۰۲۲،isc.
- ۱۷. داود کاوسی,محمدعلی رستمی نژاد,محمد اکبری،اعتباریابی ضلاحیت های حرفه ای معلمان درس تفکر و سواد رسانه ای(مورد مطالعاتی: معلمان شهرستان بیرجند)،رسانه،مجلد ۱،شماره ۳۴،شماره صفحات ۹۷-۱۱۷،۲۰۲۳.
- ۱۸. محمد اکبری,افسانه شهنازی,حسین شکوهی فرد،همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در درس انسان و محیط زیست پایه یازدهم،آموزش محیط زیست و توسعه پایدار،مجلد ۱،شماره ۱۲،شماره صفحات ۹-۲۱،۲۰۲۳،isc.
- ۱۹. محمدرضا کیانی,فاطمه سلمانی,محمد اکبری,لیلا طالب زاده شوشتری،نقش تصویربدن دانشجویان دانشگاه بیرجند دراستفاده ازاینستاگرام،تعامل انسان و اطلاعات،مجلد ۲،شماره ۱۰،شماره صفحات ۵۸-۷۴،۲۰۲۳.
- ۲۰. محمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد،بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۴۶،شماره ۲،شماره صفحات ۱۹۵-۲۰۶،۲۰۲۲،isc.
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۷۳ مورد.