رزومه


محمد اکبری بورنگ

محمد اکبری بورنگ

دانشیار

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

گروه: علوم تربیتی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

سال تولد: ۱۳۵۹

رزومه
محمد اکبری بورنگ

دانشیار محمد اکبری بورنگ

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: علوم تربیتی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی | سال تولد: ۱۳۵۹ |

مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱پیامدهای اجرای برنامۀ درسی تلفیقی علوم تجربیحسین شکوهی فرد,عنایت کریم زاده,هادی پورشافعی,محمد اکبریمطالعات بین رشته ای در آموزش2024
۲عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی کتابداران کتابخانه‌های آستان قدس رضویمحمود سنگری,محمدجواد هاشم زاده,محمد اکبری,حسن اکرمیکتابداری و اطلاع رسانی2024
۳تبیین عناصر برنامه آموزش حرفه ای مشارکت والدین به معلمان در دور ه‌های ضمن خدمتحسین شکوهی فرد,فائزه سورگی,محمد اکبری,هادی پورشافعیخانواده و پژوهش2024
۴شناسایی مؤلفه‌های فرهنگ یادگیری دانش‌آموزان (رویکرد سنتزپژوهی)محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعیتعلیم و تربیت2024
۵شناسایی مولفه های فرهنگ یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی: رویکردی قوم نگارانهمحمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعیپژوهش در برنامه ریزی درسی2022
۶عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی کتابداران کتابخانه‌های آستان قدس رضویمحمود سنگری,حسن اکرمی,محمدجواد هاشم زاده,محمد اکبریکتابداری و اطلاع رسانی0
۷مطالعه تطبیقی آموزش ارزش‌ها در کشورهای منتخبمحمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتیتربیت اسلامی2025
۸شناسایی شاخص ها و مؤلفه های آمادگی یادگیری مادام العمر فراگیران: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتسمحمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتیبرنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور2025
۹طراحی الگوی برنامه درسی آموزش بورس به دانش‌آموزان دوره دوم متوسطهمحمد اکبری,میثم عجمپژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی2025
۱۰شناسایی الگوی جاری یادگیری مادام‌العمر در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد گراندد تئوریمحمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتینظریه و عمل در برنامه درسی2024
۱۱شایستگی‌های اشتغال دانش‌آموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایانمحسن آیتی,علی زارع مقدم,محمد اکبری,یوسف ادیبپژوهش در مسایل تعلیم و تربیت2024
۱۲عوامل موثر در یادگیری مادامالعمر در محیط های آموزشی (مرور نظام مند)محمد اکبری,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتیعلوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)2024
۱۳بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وبحسین شکوهی فرد,نجمه ابراهیمی,محمد اکبری,نجمه ولی‌زادهافق توسعه آموزش علوم پزشکی2023
۱۴تبیین رویکرد هم‌افزایی در عناصر برنامه‌درسی میلر با الهام از نظریه سیستم‌هامحسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فردپژوهش های برنامه درسی2023
۱۵شناسایی شایستگی‌های حرفه‌ای متخصصان تولید محتوای الکترونیکیمحمدعلی رستمی نژاد,مهدیه خسروی چهکندک,محمد اکبریفناوری آموزش2023
۱۶تبیین ویژگیهای برنامه درسی آموزش ارزشهامحمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتیتربیت اسلامی2022
۱۷واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازیمحمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژادپژوهشنامه اخلاق2022
۱۸تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفیمحمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژادتدریس پژوهی2022
۱۹آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مندمحسن آیتی,فائزه سورگی,محمد اکبری,حسین شکوهی فردنظریه و عمل در برنامه درسی2022
۲۰همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در درس انسان و محیط زیست پایه یازدهممحمد اکبری,افسانه شهنازی,حسین شکوهی فردآموزش محیط زیست و توسعه پایدار2023
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۷۶ مورد.