مقالات در نشریات
# | عنوان مقاله | نویسندگان | نشریه | تاریخ انتشار |
---|---|---|---|---|
۱ | پیامدهای اجرای برنامۀ درسی تلفیقی علوم تجربی | حسین شکوهی فرد,عنایت کریم زاده,هادی پورشافعی,محمد اکبری | مطالعات بین رشته ای در آموزش | 2024 |
۲ | شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان (رویکرد سنتزپژوهی) | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | تعلیم و تربیت | 2024 |
۳ | شناسایی مولفه های فرهنگ یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی: رویکردی قوم نگارانه | محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2022 |
۴ | عوامل مؤثر بر رفتار شهروندی سازمانی کتابداران کتابخانههای آستان قدس رضوی | محمود سنگری,حسن اکرمی,محمدجواد هاشم زاده,محمد اکبری | کتابداری و اطلاع رسانی | 0 |
۵ | شناسایی شاخص ها و مؤلفه های آمادگی یادگیری مادام العمر فراگیران: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس | محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی | برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور | 2025 |
۶ | مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب | محمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتی | تربیت اسلامی | 2025 |
۷ | شایستگیهای اشتغال دانشآموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایان | محسن آیتی,علی زارع مقدم,محمد اکبری,یوسف ادیب | پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت | 2024 |
۸ | شناسایی الگوی جاری یادگیری مادامالعمر در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد گراندد تئوری | محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی | نظریه و عمل در برنامه درسی | 2024 |
۹ | عوامل موثر در یادگیری مادامالعمر در محیط های آموزشی (مرور نظام مند) | محمد اکبری,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتی | علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز) | 2024 |
۱۰ | بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب | حسین شکوهی فرد,نجمه ابراهیمی,محمد اکبری,نجمه ولیزاده | افق توسعه آموزش علوم پزشکی | 2023 |
۱۱ | شناسایی شایستگیهای حرفهای متخصصان تولید محتوای الکترونیکی | محمدعلی رستمی نژاد,مهدیه خسروی چهکندک,محمد اکبری | فناوری آموزش | 2023 |
۱۲ | تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها | محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد | پژوهش های برنامه درسی | 2023 |
۱۳ | واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی | محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهشنامه اخلاق | 2022 |
۱۴ | آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند | محسن آیتی,فائزه سورگی,محمد اکبری,حسین شکوهی فرد | نظریه و عمل در برنامه درسی | 2022 |
۱۵ | تبیین ویژگیهای برنامه درسی آموزش ارزشها | محمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتی | تربیت اسلامی | 2022 |
۱۶ | تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی | محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | تدریس پژوهی | 2022 |
۱۷ | اعتباریابی ضلاحیت های حرفه ای معلمان درس تفکر و سواد رسانه ای(مورد مطالعاتی: معلمان شهرستان بیرجند) | داود کاوسی,محمدعلی رستمی نژاد,محمد اکبری | رسانه | 2023 |
۱۸ | همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده و کسب شده در درس انسان و محیط زیست پایه یازدهم | محمد اکبری,افسانه شهنازی,حسین شکوهی فرد | آموزش محیط زیست و توسعه پایدار | 2023 |
۱۹ | نقش تصویربدن دانشجویان دانشگاه بیرجند دراستفاده ازاینستاگرام | محمدرضا کیانی,فاطمه سلمانی,محمد اکبری,لیلا طالب زاده شوشتری | تعامل انسان و اطلاعات | 2023 |
۲۰ | بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران | محمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2022 |
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۷۳ مورد.