استادیار
همکار سابق
دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی
گروه: روانشناسی
مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی
سال تولد: ۱۳۵۸
| # | عنوان مقاله | نویسندگان | نشریه | تاریخ انتشار |
|---|---|---|---|---|
| ۱ | مداخلات اضطراب امتحان در نوجوانان: مرور نظاممند پژوهشهای ایران | زهرا ماسنانی,سیدعلیرضا قاسمی,احمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری | پژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی | 2023 |
| ۲ | مرور نظری ارتباط فرسودگی تحصیلی، هوش معنوی و تاب آوری روان شناختی | احمد خامسان,فرزانه فاروغی بجد,لیلا طالب زاده شوشتری | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2023 |
| ۳ | مزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تاب آور: مطالعه پدیدارشناسی | احمد خامسان,مریم مکی,لیلا طالب زاده شوشتری | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2024 |
| ۴ | تدوین بسته آموزشی فرزندپروری باکفایت با رویکرد طرحوارهدرمانی | لیلا طالب زاده شوشتری,محدثه محرابی نیا,محسن خورشیدزاده | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2022 |
| ۵ | طراحی بسته آموزشی خوشبینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شاننموران | لیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2022 |
| ۶ | بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه | لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,معظمه بهلگردی | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2023 |
| ۷ | نقش تصویربدن دانشجویان دانشگاه بیرجند دراستفاده ازاینستاگرام | محمدرضا کیانی,فاطمه سلمانی,محمد اکبری,لیلا طالب زاده شوشتری | تعامل انسان و اطلاعات | 2023 |
| ۸ | بررسی نگرش معلمان در خصوص ضرورت آموزش فراگیر و راهکارهای اجرای موفق آن | لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,فرزانه صانعی | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2022 |
| ۹ | بررسی نشاط اجتماعی و عوامل مؤثر بر آن (مورد مطالعه: شهر بیرجند) | لیلا طالب زاده شوشتری,سمیه مزگی نژاد | مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان | 2021 |
| ۱۰ | روابط فرازناشویی مراجعه شده به مشاوران و راهکارهای پیشگیری: تدوین الگو بر مبنای نظریه داده بنیاد | احمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری,معظمه بهلگردی,زهرا ماسنانی | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2021 |
| ۱۱ | اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر حافظه کاری دانش آموزان دوره ابتدایی | محمدحسین سالاری فر,لیلا طالب زاده شوشتری,پریسا اسدالهی | روانشناسی شناختی | 2021 |
| ۱۲ | مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه). | لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی | مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی | 2021 |
| ۱۳ | اثربخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعللورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2021 |
| ۱۴ | عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,معصومه طالبی فر,احمد خامسان,محسن خورشیدزاده | پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی | 2020 |
| ۱۵ | ویژگی های روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سؤال-پاسخ | لیلا طالب زاده شوشتری,هادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلو,طلیعه سعیدی رضوانی | اندازه گیری تربیتی | 2020 |
| ۱۶ | مدیریت بهینه منابع انسانی نخبه با بررسی نیازها، موانع و مشکلات و راهکارهای پیشنهادی از دیدگاه خود آنها | لیلا طالب زاده شوشتری,خادمی اشکذری ملوک | پژوهش های مدیریت منابع انسانی | 2018 |
| ۱۷ | اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریه | لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعی | اندیشه های نوین تربیتی | 2017 |
| ۱۸ | شناسایی ویژگیها و کنشهای معلم حمایت کننده از دیدگاه دانش آموزان تحلیل کیفی | لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,احمد خامسان,میترا راستگومقدم | پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی | 2017 |
| ۱۹ | شناسایی معنای زندگی در دانشجویان: یک مطالعهی پدیدارشناسی | لیلا طالب زاده شوشتری,مرتضی منادی,ملوک,احمد خامسان | مشاوره کاربردی | 2016 |