مقالات در نشریات
- ۱. لیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامسان،طراحی بسته آموزشی خوشبینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شاننموران،اندیشه های نوین تربیتی،مجلد ۱،شماره ۱۸،شماره صفحات ۷-۳۲،۲۰۲۲،isc.
- ۲. لیلا طالب زاده شوشتری,محدثه محرابی نیا,محسن خورشیدزاده،تدوین بسته آموزشی فرزندپروری باکفایت با رویکرد طرحوارهدرمانی،پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری،مجلد ۱،شماره ۱،شماره صفحات ۱-۱۸،۲۰۲۲.
- ۳. محمدرضا کیانی,فاطمه سلمانی,محمد اکبری,لیلا طالب زاده شوشتری،نقش تصویربدن دانشجویان دانشگاه بیرجند دراستفاده ازاینستاگرام،تعامل انسان و اطلاعات،مجلد ۲،شماره ۱۰،شماره صفحات ۵۸-۷۴،۲۰۲۳.
- ۴. لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,معظمه بهلگردی،بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه،پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری،مجلد ۲،شماره ۱،شماره صفحات ۳۷-۴۶،۲۰۲۳.
- ۵. لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,فرزانه صانعی،بررسی نگرش معلمان در خصوص ضرورت آموزش فراگیر و راهکارهای اجرای موفق آن،پژوهش های کاربردی روانشناختی،مجلد ۴،شماره ۱۲،شماره صفحات ۲۲۷-۲۵۰،۲۰۲۲،isc.
- ۶. لیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامسان،اثربخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعللورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند،اندیشه های نوین تربیتی،مجلد ۳،شماره ۱۷،شماره صفحات ۲۲۱-۲۲۸،۲۰۲۱،isc.
- ۷. لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی،مطالعه کیفی مهارتهای مورد نیاز معلمان برای اجرای موفق آموزش فراگیر (نمونه مورد مطالعه: معلمان شهرستان تربتحیدریه).،مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی،مجلد ۱،شماره ۱۴،شماره صفحات ۲۵۵-۲۸۶،۲۰۲۱،isc.
- ۸. لیلا طالب زاده شوشتری,سمیه مزگی نژاد،بررسی نشاط اجتماعی و عوامل مؤثر بر آن (مورد مطالعه: شهر بیرجند)،مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان،مجلد ۱،شماره ۱۶،شماره صفحات ۳۳-۶۰،۲۰۲۱،isc.
- ۹. احمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری,معظمه بهلگردی,زهرا ماسنانی،روابط فرازناشویی مراجعه شده به مشاوران و راهکارهای پیشگیری: تدوین الگو بر مبنای نظریه داده بنیاد،پژوهش های کاربردی روانشناختی،مجلد ۱،شماره ۱۲،شماره صفحات ۱۴۵-۱۶۶،۲۰۲۱،isc.
- ۱۰. محمدحسین سالاری فر,لیلا طالب زاده شوشتری,پریسا اسدالهی،اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر حافظه کاری دانش آموزان دوره ابتدایی،روانشناسی شناختی،مجلد ۳،شماره ۹،شماره صفحات ۴۱-۵۳،۲۰۲۱.
- ۱۱. لیلا طالب زاده شوشتری,هادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلو,طلیعه سعیدی رضوانی،ویژگی های روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سؤال-پاسخ،اندازه گیری تربیتی،مجلد ۳۸،شماره ۱۰،شماره صفحات ۵۳-۸۴،۲۰۲۰،isc.
- ۱۲. لیلا طالب زاده شوشتری,معصومه طالبی فر,احمد خامسان,محسن خورشیدزاده،عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند،پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی،مجلد ۳،شماره ۲۶،شماره صفحات ۱۲۵-۱۴۸،۲۰۲۰،isc.
- ۱۳. لیلا طالب زاده شوشتری,خادمی اشکذری ملوک،مدیریت بهینه منابع انسانی نخبه با بررسی نیازها، موانع و مشکلات و راهکارهای پیشنهادی از دیدگاه خود آنها،پژوهش های مدیریت منابع انسانی،مجلد ۱۰،شماره ۳،شماره صفحات ۷۵-۱۰۰،۲۰۱۸،isc.
- ۱۴. لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعی،اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریه،اندیشه های نوین تربیتی،مجلد ۱۳،شماره ۳،شماره صفحات -،۲۰۱۷،isc.
- ۱۵. لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,احمد خامسان,میترا راستگومقدم،شناسایی ویژگیها و کنشهای معلم حمایت کننده از دیدگاه دانش آموزان تحلیل کیفی،پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی،مجلد ۴،شماره ۳۵،شماره صفحات -،۲۰۱۷،isc.
- ۱۶. لیلا طالب زاده شوشتری,مرتضی منادی,ملوک,احمد خامسان،شناسایی معنای زندگی در دانشجویان: یک مطالعهی پدیدارشناسی،مشاوره کاربردی،مجلد ۶،شماره ۱،شماره صفحات ۵۹-۷۶،۲۰۱۶،isc.
نمایش ۱ تا ۱۶ مورد از کل ۱۶ مورد.