مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱تحلیل شبکه‌ایِ راهبردهای مدیریت زنجیره تأمین فرآوری خرما : رویکردی به توسعه پایدار در استان سیستان و بلوچستانعلیرضا تشکریان جهرمی,عبدالباسط مرادزادهمطالعات مدیریت توسعه سبز2024
۲تحلیل نقش کارکردهای مدیریت سرمایه انسانی در خشنودی بیماران با نقش میانجی رضایتمندی درون سازمانی و افتخار نگرشی و عاطفی پرستارانعلیرضا تشکریان جهرمیپژوهش پرستاری ایران2024
۳الگوی توازن دیوان‌سالاری و مردم‌سالاری سازمانی مبتنی بر تحلیل مضمون نهج‌البلاغه: سیمای سازمان‌های متعالی در تمدن نوین اسلامیعلیرضا تشکریان جهرمیمطالعات بنیادین تمدن نوین اسلامی2024
۴الگوی توازن دیوان‌سالاری و مردم‌سالاری سازمانی مبتنی بر تحلیل مضمون نهج البلاغه: سیمای سازمان‌های متعالی در تمدن نوین اسلامیعلیرضا تشکریان جهرمیمطالعات بنیادین تمدن نوین اسلامی2024
۵تحلیل نقش کارکردهای مدیریت سرمایه انسانی در خشنودی بیماران با نقش میانجی رضایتمندی درون سازمانی و افتخار نگرشی و عاطفی پرستارانعلیرضا تشکریان جهرمیپژوهش پرستاری ایران2024
۶طراحی الگوی سه‌وجهی شایستگی‌های مدیریتی در نظام اداری از منظر نهج البلاغه: با رویکرد تحلیل مضمونعلیرضا تشکریان جهرمی، سیدحسن حسینیپژوهشنامه علوی1403/05/31
۷تبیین نقش میانجی چابکیِ سازمانی بر رابطۀ بین حاکمیت فناوری اطلاعات و بهره‌وری دانش در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستانعلیرضا تشکریان جهرمی، عبدالباسط مرادزادهعلوم و فنون مدیریت اطلاعات25/03/1403
۸Reviewing Effective Factors on Efficiency of ECSI Model in Order to Respect CustomersEzazi, Mohammad Esmaeil, Tashakorian Jahromi, Alireza*Asian Journal of Research in Business Economics and Management2014
۹ارائه چارچوب جامع مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیبکیوان برزگر، مهدی ادیبی فرد، علیرضا تشکریان جهرمیفصلنامه علمی مطالعات منابع انسانی1401
۱۰تبیین استراتژی برنامه درسی در راستای پرورش منابع انسانی کارآفرینعبدالعلی کشته گر، علیرضا تشکریان جهرمی*، میثم شهبازیمجله توسعه استراتژی1397
۱۱درک بازاریابی داخلی در پرستاران بخش جراحی و نقش آن در مواجهه خدمت محوری و رضایتمندی بیماران در بیمارستانهاعلیرضا تشکریان جهرمی، سید علیقلی روشن*، باقر کردفصلنامه مدیریت ارتقای سلامت1397
۱۲نقش پرستاران در تحلیل تعامل عوامل فردی با بازاریابی داخلی و مدیریت خدمات بر ارباب رجوع محوری در بیمارستانهاعلیرضا تشکریان جهرمی، ، سید علیقلی روشن *، ، باقر کردنشریه آموزش پرستاری1397
۱۳تحلیل تاثیر تواناسازی و خبرگی ارتباطی پرسنل بیمارستان بر راندمان شغلی آنانعلیرضا تشکریان جهرمی*، سید علیقلی روشن، جواد عزیزی، سجاد حجت دوستمجله سلامت کار ایران1397
۱۴شناسایی و تحلیل معیارهای ناب در صنعت خدمات درمانی: مطالعه موردیعلیرضا تشکریان جهرمی */ سید علیقلی روشن / محسن علم افشارنشریه مدیریت سلامت1396
۱۵کارزدگی به عنوان سندرم روانشناختی عامل پیش بینی کننده پرخاشگری در بیمارستان هاعلیرضا تشکریان جهرمی، سید علیقلی روشن *، باقر کُردمجله علمی دانشکده پرستاری و مامائی همدان1396
۱۶تحلیل رهبری تحول گرا در تسهیل نوآوری با توجه به نقش میانجی گری تواناسازی روانشناختی و مدیریت دانش در بین پرسنل نظامیعلیرضا تشکریان جهرمی*-نورمحمد یعقوبی-سجاد حجت دوست-صدرالدین جهانبینفصلنامه مدیریت نظامی1396
۱۷تحلیل تاکتیکهای جامعه پذیری پرستاران با نقش خود در ارتباط با فرهنگ و تمایل آنان به مقاومت در بیمارستانهاعلیرضا تشکریان جهرمی، سید علیقلی روشن*، باقر کردمجله پژوهش پرستاری ایران1395
۱۸شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهیعبدالعلی کشته گر، علیرضا تشکریان جهرمی*مجله آموزش عالی1394
۱۹Independent Reviewing of Intellectual Capital Component Role on Performance of BankingTashakorian Jahromi, Alireza*, Edalatjo, Seyed EhsanInternational Journal of Current Life Sciences1394
۲۰Performance Evaluation of Sales Representatives Based on the European Customer Satisfaction Index Model (Case Study: Saipa Automotive Company)Tashakorian Jahromi,Alireza*, Sarshar, SharifehJournal of Applied Environmental and Biological Sciences1394
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۲۱ مورد.