مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱Reviewing Effective Factors on Efficiency of ECSI Model in Order to Respect CustomersEzazi, Mohammad Esmaeil, Tashakorian Jahromi, Alireza*Asian Journal of Research in Business Economics and Management2014
۲ارائه چارچوب جامع مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد فراترکیبکیوان برزگر، مهدی ادیبی فرد، علیرضا تشکریان جهرمیفصلنامه علمی مطالعات منابع انسانی1401
۳تحلیل تاثیر تواناسازی و خبرگی ارتباطی پرسنل بیمارستان بر راندمان شغلی آنانعلیرضا تشکریان جهرمی*، سید علیقلی روشن، جواد عزیزی، سجاد حجت دوستمجله سلامت کار ایران1397
۴نقش پرستاران در تحلیل تعامل عوامل فردی با بازاریابی داخلی و مدیریت خدمات بر ارباب رجوع محوری در بیمارستانهاعلیرضا تشکریان جهرمی، ، سید علیقلی روشن *، ، باقر کردنشریه آموزش پرستاری1397
۵درک بازاریابی داخلی در پرستاران بخش جراحی و نقش آن در مواجهه خدمت محوری و رضایتمندی بیماران در بیمارستانهاعلیرضا تشکریان جهرمی، سید علیقلی روشن*، باقر کردفصلنامه مدیریت ارتقای سلامت1397
۶تبیین استراتژی برنامه درسی در راستای پرورش منابع انسانی کارآفرینعبدالعلی کشته گر، علیرضا تشکریان جهرمی*، میثم شهبازیمجله توسعه استراتژی1397
۷تحلیل رهبری تحول گرا در تسهیل نوآوری با توجه به نقش میانجی گری تواناسازی روانشناختی و مدیریت دانش در بین پرسنل نظامیعلیرضا تشکریان جهرمی*-نورمحمد یعقوبی-سجاد حجت دوست-صدرالدین جهانبینفصلنامه مدیریت نظامی1396
۸کارزدگی به عنوان سندرم روانشناختی عامل پیش بینی کننده پرخاشگری در بیمارستان هاعلیرضا تشکریان جهرمی، سید علیقلی روشن *، باقر کُردمجله علمی دانشکده پرستاری و مامائی همدان1396
۹شناسایی و تحلیل معیارهای ناب در صنعت خدمات درمانی: مطالعه موردیعلیرضا تشکریان جهرمی */ سید علیقلی روشن / محسن علم افشارنشریه مدیریت سلامت1396
۱۰تحلیل تاکتیکهای جامعه پذیری پرستاران با نقش خود در ارتباط با فرهنگ و تمایل آنان به مقاومت در بیمارستانهاعلیرضا تشکریان جهرمی، سید علیقلی روشن*، باقر کردمجله پژوهش پرستاری ایران1395
۱۱شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهیعبدالعلی کشته گر، علیرضا تشکریان جهرمی*مجله آموزش عالی1394
۱۲Independent Reviewing of Intellectual Capital Component Role on Performance of BankingTashakorian Jahromi, Alireza*, Edalatjo, Seyed EhsanInternational Journal of Current Life Sciences1394
۱۳Performance Evaluation of Sales Representatives Based on the European Customer Satisfaction Index Model (Case Study: Saipa Automotive Company)Tashakorian Jahromi,Alireza*, Sarshar, SharifehJournal of Applied Environmental and Biological Sciences1394
نمایش ۱ تا ۱۳ مورد از کل ۱۳ مورد.