۱ | Students’ perceptions of the strengths and limitations of electronic tests focusing on instant feedback | _ | Journal of Information Technology Education:Research | 2019 |
۲ | To interact or not to interact Why students print interactive Instructional Multimedia Problem of Reading or Reviewing | _ | asia-pacific journal of information technology and multimedia | 2018 |
۳ | اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی | محمدعلی رستمی نژاد,علی اکبر عجم,حسن ضایط | فناوری آموزش | 2020 |
۴ | ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد | هادی پورشافعی,ندا باقری مهیاری,محمدعلی رستمی نژاد,محمد رضا نیستانی | پژوهش های برنامه درسی | 2023 |
۵ | ارائه الگوی جاری عوامل کلیدی موفقیت آموزش از شبکه های اجتماعی: سنتز پژوهی | محمد اکبری,میثم غلام پور,محمدعلی رستمی نژاد,سیما قرانی سیرجانی | راهبرد اجتماعی-فرهنگی | 2020 |
۶ | اعتبار یابی ابزاری برای سنجش نگرش دانش آموزان نسبت به مدرسه هوشمند | محمدعلی رستمی نژاد,محمد اکبری,عبداله اخباری | فناوری آموزش | 2016 |
۷ | اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتال | محمدعلی رستمی نژاد,محسن آیتی,ثریا رودی علی ابادی | علوم تربیتی - شهید چمران اهواز | 2020 |
۸ | اعتباریابی پرسشنامه سنجش جنبه های روانی-اجتماعی استفاده از شبکه های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه | محمدرضا کیانی,نرگس عبیدی,محمدعلی رستمی نژاد | تعامل انسان و اطلاعات | 2016 |
۹ | الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد | محمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زاده | مطالعات آموزشی و آموزشگاهی | 2022 |
۱۰ | بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی | محمدعلی رستمی نژاد,علی اکبر عجم,حسن ضابط | تدریس پژوهی | 2019 |
۱۱ | بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) | فائزه دلیری نیا,محمدعلی رستمی نژاد,طالب زندی,محمد اکبری | فناوری های آموزشی در یادگیری | 2022 |
۱۲ | بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیر حضوری(برنامه شاد و شبکه اموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 | محمد اکبری,محمدعلی رستمی نژاد,مینا محمدزاده,محمد محمودی بورنگ | فصلنامه آموزش پژوهی | 2022 |
۱۳ | بررسی نقش اطمینان رایانه ای، اضطراب امتحان، مرکز کنترل و استقلال در پیش بینی موفقیت یادگیرنده الکترونیکی | محمدعلی رستمی نژاد,ایزی مریم | پژوهش در آموزش | 2014 |
۱۴ | پیش بینی عضویت در شبکه های مجازی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان بر اساس سبک های فرزند پروری و سازگاری | محمدعلی رستمی نژاد,شوکتی راد احمد رضا | روان شناسی کاربردی | 2016 |
۱۵ | پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونت | محمدعلی رستمی نژاد,مزینی ناصر,مریم ایزی,عباسی محمد حسن | مطالعات روان شناسی تربیتی | 2014 |
۱۶ | تأثیر روش آموزش هدایتشدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانشآموزان | محمدعلی رستمی نژاد,احمد واشقانی فراهانی | نوآوری های آموزشی | 2021 |
۱۷ | تاثیر تلفیق رمانهای گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی | محمدعلی رستمی نژاد,اسدالله زنگوئی,مسعود سلیمان پور | پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی | 2016 |
۱۸ | تاثیر رویکرد چندرسانهای پروژهمحور بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر | محمدعلی رستمی نژاد,محمد رضا محمدی | فناوری آموزش | 2020 |
۱۹ | تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد | محسن آیتی,سیما قرانی سیرجانی,سیدحسن,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهش های برنامه درسی | 2022 |
۲۰ | تبیین رفتارهای نوآورانه معلمان براساس باورهای غیرمنطقی و تفکرسیستمی آنان | محمد اکبری,سارا مهرآمیز,محمدعلی رستمی نژاد | ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی | 2018 |