۱ | To interact or not to interact Why students print interactive Instructional Multimedia Problem of Reading or Reviewing | _ | asia-pacific journal of information technology and multimedia | 2018 |
۲ | Students’ perceptions of the strengths and limitations of electronic tests focusing on instant feedback | _ | Journal of Information Technology Education:Research | 2019 |
۳ | نقش باور های معرفت شناسی ریاضی در پیش بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی | علی عسگری,محمدعلی رستمی نژاد,ملیحه ایرندگانی | آموزش مهندسی ایران | 2017 |
۴ | بررسی تأثیر عناصر دیداری بر توجه دانشجویان با سبک یادگیری دیداری در کلاسهای مجازی (یک مطالعه ردیابی چشمی) | فائزه دلیری نیا,محمدعلی رستمی نژاد,طالب زندی,محمد اکبری | فناوری های آموزشی در یادگیری | 2022 |
۵ | تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیاد | محسن آیتی,سیما قرانی سیرجانی,سیدحسن,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهش های برنامه درسی | 2022 |
۶ | واکاوی نظریه های یادگیری در شبکه های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسی | محسن آیتی,صادق حامدی نسب,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی | فناوری آموزش | 2021 |
۷ | طراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (سنتز پژوهی) | محسن آیتی,محمدعلی رستمی نژاد,صادق حامدی نسب | تدریس پژوهی | 2022 |
۸ | واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی | محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | پژوهشنامه اخلاق | 2022 |
۹ | تبیین رفتارهای نوآورانه معلمان براساس باورهای غیرمنطقی و تفکرسیستمی آنان | محمد اکبری,سارا مهرآمیز,محمدعلی رستمی نژاد | ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی | 2018 |
۱۰ | تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی | محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد | تدریس پژوهی | 2022 |
۱۱ | نقش سبک تدریس ترجیحی و جنسیت دانشجویان بر پیش بینی درگیری تحصیلی آنان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد | محمد اکبری,فهیمه صیامی,محسن آیتی,محمدعلی رستمی نژاد | مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی | 2014 |
۱۲ | بررسی میزان احساس حضور دانش آموزان در آموزش های غیر حضوری(برنامه شاد و شبکه اموزش) نیمسال دوم سال تحصیلی 98-99 | محمد اکبری,محمدعلی رستمی نژاد,مینا محمدزاده,محمد محمودی بورنگ | فصلنامه آموزش پژوهی | 2022 |
۱۳ | ارائه الگوی جاری عوامل کلیدی موفقیت آموزش از شبکه های اجتماعی: سنتز پژوهی | محمد اکبری,میثم غلام پور,محمدعلی رستمی نژاد,سیما قرانی سیرجانی | راهبرد اجتماعی-فرهنگی | 2020 |
۱۴ | رفتار اطلاعیابی سلامت دانشجویان دانشگاه بیرجند در رسانههای اجتماعی در طی همهگیری کووید 19 | محمدرضا کیانی,زهرا پورپیر,محمدعلی رستمی نژاد,سید ابراهیم حسینی زارگز | تعامل انسان و اطلاعات | 2023 |
۱۵ | اعتباریابی پرسشنامه سنجش جنبه های روانی-اجتماعی استفاده از شبکه های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه | محمدرضا کیانی,نرگس عبیدی,محمدعلی رستمی نژاد | تعامل انسان و اطلاعات | 2016 |
۱۶ | نقدی بر کتاب موک ها طراحی، کاربرد و مدل های کسب و کار | محمدعلی رستمی نژاد | جستارهای سیاسی معاصر | 2021 |
۱۷ | تأثیر روش آموزش هدایتشدة شناختی بر نرخ خودراهبری در یادگیری و اضطراب ریاضی دانشآموزان | محمدعلی رستمی نژاد,احمد واشقانی فراهانی | نوآوری های آموزشی | 2021 |
۱۸ | تاثیر تلفیق رمانهای گرافیکی مبتنی بر تلفن همراه با کتب درسی چاپی بر یادگیری تاریخ دانشگاهی | محمدعلی رستمی نژاد,اسدالله زنگوئی,مسعود سلیمان پور | پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی | 2016 |
۱۹ | بررسی نقش اطمینان رایانه ای، اضطراب امتحان، مرکز کنترل و استقلال در پیش بینی موفقیت یادگیرنده الکترونیکی | محمدعلی رستمی نژاد,ایزی مریم | پژوهش در آموزش | 2014 |
۲۰ | عوامل مؤثر بر حواس پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19 | محمدعلی رستمی نژاد,حسن ضابط,علی اکبر عجم,نرگس صادقی | تدریس پژوهی | 2022 |