مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیادهادی پورشافعی,ندا باقری مهیاری,محمدعلی رستمی نژاد,محمد رضا نیستانیپژوهش های برنامه درسی2023
۲رویکردهای آموزش استیم: رویکرد نظامندهادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد,مینا محمد زادهفصلنامه آموزش پژوهی2021
۳مقایسه ادراک استادان و نو معلمان از نقش دانشگاه فرهنگیان در ارتقا بالندگی حرفه ای دانشجو معلمانهادی پورشافعی,حسن ضابط,محمدعلی رستمی نژاد,محمد علیپورنامه آموزش عالی2021
۴مدیریت آسیبهای تلفن همراه در مدرسه درنگی بر کارکردهای مثبت و منفی آنمحمدعلی رستمی نژاد,وحدانی اسدی محمد رضا,ایزی مریم,زهرا روحانیمطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی2014
۵شناسایی عوامل کلیدی موفقیت دوره‌های MOOC : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتسمحمدعلی رستمی نژاد,میثم غلام پور,هادی پورشافعیپژوهش های برنامه درسی2020
۶شناسایی میزان و علل اضطراب پژوهشی در دانشجویان: رویکرد آمیخته(مورد مطالعه دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه بیرجند)محمدعلی رستمی نژاد,میثم غلام پورمطالعات برنامه درسی آموزش عالی2020
۷پیش بینی میزان موفقیت تحصیلی دانشجوی الکترونیکی درنگی بر نقش متغیرهای دموگرافیک، پیشینه تحصیلی، نحوه گزینش و محل سکونتمحمدعلی رستمی نژاد,مزینی ناصر,مریم ایزی,عباسی محمد حسنمطالعات روان شناسی تربیتی2014
۸مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوسمحمدعلی رستمی نژاد,محمد علی پور,محمد اکبریپژوهش های برنامه درسی2021
۹مطالعه تجارب زیسته و ادراک دانش آموزان از تاثیر یادگیری به شیوه معکوس بر سواد فناوریمحمدعلی رستمی نژاد,محمد علی پور,محسن آیتی,مهدی علی پوررویش روانشناسی2021
۱۰تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوترمحمدعلی رستمی نژاد,محمد رضا محمدیفناوری آموزش2020
۱۱اعتبار یابی ابزاری برای سنجش نگرش دانش آموزان نسبت به مدرسه هوشمندمحمدعلی رستمی نژاد,محمد اکبری,عبداله اخباریفناوری آموزش2016
۱۲اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتالمحمدعلی رستمی نژاد,محسن آیتی,ثریا رودی علی ابادیعلوم تربیتی - شهید چمران اهواز2020
۱۳سنتزپژوهی متغیرهای پیش‏بین و ملاک در پژوهش‏های همبستگی حوزه روش تدریسمحمدعلی رستمی نژاد,عمید آزادگاننامه آموزش عالی2019
۱۴اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتداییمحمدعلی رستمی نژاد,علی اکبر عجم,حسن ضایطفناوری آموزش2020
۱۵بررسی تأثیر تدریس مبتنی بر محتوای الکترونیکی طنزمحور بر انگیزش و اضطراب ریاضی دانش آموزان پنجم ابتداییمحمدعلی رستمی نژاد,علی اکبر عجم,حسن ضابطتدریس پژوهی2019
۱۶طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفه ای دانشجو معلمانمحمدعلی رستمی نژاد,صادق حامدی نسب,محسن آیتی,فرهاد سراجیفناوری آموزش2021
۱۷پیش بینی عضویت در شبکه های مجازی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان بر اساس سبک های فرزند پروری و سازگاریمحمدعلی رستمی نژاد,شوکتی راد احمد رضاروان شناسی کاربردی2016
۱۸شناسایی قابلیت‎های روش ‎تحلیل شبکه‎ای در انجام پژوهش‎های حوزه تصمیم‎گیری برنامه درسیمحمدعلی رستمی نژاد,سیما قرانی سیرجانی,محسن آیتی,سید حسن قدسی پورروش شناسی علوم انسانی2021
۱۹الگوی برنامه درسی تربیت رسانه‌ای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیادمحمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زادهمطالعات آموزشی و آموزشگاهی2022
۲۰عوامل مؤثر بر حواس پرتی دیجیتال دانشجویان در یادگیری الکترونیکی ایام کووید 19محمدعلی رستمی نژاد,حسن ضابط,علی اکبر عجم,نرگس صادقیتدریس پژوهی2022
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۳۹ مورد.