1 | مطالعۀ تطبیقی برنامه های تربیت جنسی کودکان دورۀ ابتدایی یونسکو، هلند و انگلستان | احمد خامسان,محسن خورشیدزاده,محمد جهانشیری | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2023 |
2 | عوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه | احمد خامسان,مینا مهرابی نیا,محسن آیتی | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2022 |
3 | طراحی بسته آموزشی خوشبینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شاننموران | لیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2022 |
4 | الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصیسازی یادگیری دانشآموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد | احمد خامسان,فاطمه نادری,محسن آیتی | فصلنامه روانشناسی تربیتی | 2021 |
5 | اثربخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعللورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2021 |
6 | روابط فرازناشویی مراجعه شده به مشاوران و راهکارهای پیشگیری: تدوین الگو بر مبنای نظریه داده بنیاد | احمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری,معظمه بهلگردی,زهرا ماسنانی | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2021 |
7 | The Effect of Cognitive-Behavioral Self-Esteem Training on Academic Motivation in Female Students | Ahmad Khamesan,Mohammad Reza Asadi Younesi | International Journal Of Schooling | 2020 |
8 | عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,معصومه طالبی فر,احمد خامسان,محسن خورشیدزاده | پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی | 2020 |
9 | نقش صلاحیت و اخلاق حرفه ای در نگرش معلمان مقطع ابتذایی به شخصی سازی یادگیری | محسن آیتی,فاطمه نادری,احمد خامسان | اخلاق زیستی | 2020 |
10 | نقش ادراک شده استاد در اخلاق دانشگاهی و جلوگیری از تقلب از دیدگاه دانشجویان | احمد خامسان,میترا راستگومقدم,رابعه سادات قاسم زاده | اخلاق در علوم و فناوری | 2020 |
11 | رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی | میترا راستگومقدم,ملیحه رمضانی درح,احمد خامسان | نوآوری های آموزشی | 2019 |
12 | نقش واسطهای حافظهی کاری (حلقهی واجشناسی و حافظهی دیداری-فضایی) در رابطهی ذهنآگاهی با اضطراب امتحان | محمدحسین سالاری فر,احمد خامسان,زهرا ماسنانی | پژوهشنامه تربیتی | 2019 |
13 | شناسایی دلایل نادیده گرفتن اخلاق دانشگاهی و ارتکاب به تقلب تحصیلی | محسن آیتی,احمد خامسان,کاظم امیدمقدم | اخلاق در علوم و فناوری | 2018 |
14 | بررسی دو تحریف شناختی تفکر دو قطبی و صافی ذهنی مبتنی بر تمثیلهای مثنوی معنوی مولوی | محمد بهنام فر,مریم وفایی فرد,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان | پژوهش های ادب عرفانی-گوهر گویا | 2018 |
15 | The Effects of Motivated Strategies for Learning Questionnaire (MSLQ) on Students’ Cognitive and Meta-Cognitive Skills. | Ahmad Khamesan,Samaneh-Sadat Tabatabaei,Hassan Ahadi,Shokouh-ol-sadat Bani-Jamali,Hadi Bahrami | NeuroQuantology | 2017 |
16 | اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریه | لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعی | اندیشه های نوین تربیتی | 2017 |
17 | نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در رابطه ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل ورزی دانشجویان | محمدرضا اسدی یونسی,منصور سلمانی درمیان,احمد خامسان | فصلنامه روانشناسی تربیتی | 2017 |
18 | رویکرد شناخت درمانی و بررسی دو تحریف شناختی ) تعمیم مبالغه آمیز و نتیجه گیری شتابزده(مبتنی بر تمثیل های مثنوی | محمد بهنام فر,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان,مریم وفائی فرد | متن شناسی ادب فارسی | 2017 |
19 | شناسایی ویژگیها و کنشهای معلم حمایت کننده از دیدگاه دانش آموزان تحلیل کیفی | لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,احمد خامسان,میترا راستگومقدم | پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی | 2017 |
20 | شناسایی معنای زندگی در دانشجویان: یک مطالعهی پدیدارشناسی | لیلا طالب زاده شوشتری,مرتضی منادی,ملوک,احمد خامسان | مشاوره کاربردی | 2016 |