مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱Modeling the Factors Affecting the Relative share of Sporting Brands in Mashhad MarketMohammad Ali Sahebkaran,Amir Dadrasmoghadam,Seyed Khosrou Etezad,Ali Barbaar,Mohammad GhorbaniJournal of Advanced Pharmacy Education & Research2020
۲The Optimal level of variation of Nike and Adidas Sporting Brands in Mashhad Sporting StoresMohammad Ali Sahebkaran,Amir Dadrasmoghadam,Seyed Khosrou Etezad,Jafar Khoshbakhti,Ali BarbaarInternational Journal of Psychosocial Rehabilitation2021
۳Identifying Effective Drivers in the Future of Sports Businesses in Khorasan Razavi ProvinceMohammad Ali Sahebkaran,Jafar Khoshbakhti,Raheleh KariminejadJournal of New Studies in Sport Management2022
۴Comparing Brand Communication Model in Sports Shoes and Sports Clothing IndustriesMohammad Ali Sahebkaran,Maziyar Kalashi,,,Journal of New Studies in Sport Management2021
۵Predicting Athletic Success Perception based on Body Image and Self-Efficacy in Physical Education Students: The Mediating Role of Achievement MotivationMohammad Ali Sahebkaran,Samaneh KhazaeiIranian Evolutionary and educational psycology2023
۶بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی ورزشکاران ایران : فراتحلیل مطالعات موجودمحمدعلی صاحبکاران,رحیم رمضانی نژاد,محمد ریحانی,مسعود دارابیمدیریت و توسعه ورزش2020
۷شناسایی، اولویت بندی و وزن دهی شاخصهای ارزیابی مربیان حرفه ای والیبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHPمحمدعلی صاحبکاران,رحیم رمضانی نژاد,محمد ریحانی,مسعود دارابیمدیریت و توسعه ورزش2022
۸الگوی رفتارهای تعاملی هواداران لیگ برتر هندبال ایرانمحمدعلی صاحبکاران,مصلی نژادمطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش2023
۹تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تعهد سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبیمهدی سلیمانی,جعفر خوشبختی,محمدعلی صاحبکارانمطالعات مدیریت رفتار سازمانی در ورزش2021
۱۰بررسی عوامل مؤثر بر خوش‌بینی تحصیلی: فرا‌تحلیل مطالعات موجودهادی براتی,محمدعلی صاحبکاراناندیشه های نوین تربیتی0
نمایش ۱ تا ۱۰ مورد از کل ۱۰ مورد.