Papers in Journals
- 1. حسین شکوهی فرد,عنایت کریم زاده,هادی پورشافعی,محمد اکبری،پیامدهای اجرای برنامۀ درسی تلفیقی علوم تجربی،مطالعات بین رشته ای در آموزش،مجلد ۱،شماره ۳،شماره صفحات ۷۳-۱۱۲،۲۰۲۴.
- 2. هادی پورشافعی,سید علیرضا قاسمی,حسین خسروی,مینو میری,فائزه خسروی،پیش بینی سازگاری دانش آموزان بر اساس فرهنگ مدرسه ای: نقش میانجی کیفیت زندگی در مدرسه،مطالعات روان شناسی تربیتی،مجلد ۵۱،شماره ۲۰،شماره صفحات ۸۲-۱۰۴،۲۰۲۳،isc.
- 3. هادی پورشافعی,مرتضی کدخدا,ایرج مهدیزاده,سید علیرضا قاسمی،تبیین عوامل بهروزی سازمانی معلمان آموزش و پرورش دوره ابتدایی،رهبری آموزشی کاربردی،مجلد ۴،شماره ۵،شماره صفحات ۴۸-۶۸،۲۰۲۵.
- 4. محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی،شناسایی مؤلفههای فرهنگ یادگیری دانشآموزان (رویکرد سنتزپژوهی)،تعلیم و تربیت،مجلد ۳،شماره ۱۵۹،شماره صفحات ۲۳-۴۸،۲۰۲۴،isc.
- 5. محسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتری,هادی پورشافعی،تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی،مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی،مجلد ۱،شماره ۱۶،شماره صفحات ۱۷۵-۲۰۰،۲۰۲۳،isc.
- 6. محمد اکبری,نیلوفر فرج پور,هادی پورشافعی،شناسایی مولفه های فرهنگ یادگیری دانش آموزان دوره اول ابتدایی: رویکردی قوم نگارانه،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۴۵،شماره ۱۹،شماره صفحات ۱۳۷-۱۵۱،۲۰۲۲،isc.
- 7. محمدعلی رستمی نژاد,ندا باقری مهیاری,هادی پورشافعی,محمد رضا نیستانی،شناسایی عوامل موثر بر ایجاد نشاط در مدرسه: مطالعه ای به روش سنتز پژوهی،اندیشه های نوین تربیتی،شماره صفحات ۱-۱۲،isc.
- 8. هادی پورشافعی,ابوالقاسم رضوانی,محمدعلی رستمی نژاد،ادراک از عناصر برنامهدرسی و نقش آن در یادگیری خودراهبر، بر اساس آموزشهای مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران اپیدمی کووید-۱۹،توسعه آموزش جندی شاپور،مجلد ۳،شماره ۱۴،شماره صفحات ۴۰۰-۴۱۹،۲۰۲۴،isc.
- 9. محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد،تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها،پژوهش های برنامه درسی،مجلد ۲،شماره ۱۲،شماره صفحات ۲۲۴-۲۵۵،۲۰۲۳،isc.
- 10. فاطمه طاهرپور,هادی پورشافعی,حسین خسروی،تبیین نقش خوشبینی و سرزندگی در رفتار نوآورانه معلمان دوره ابتدایی با میانجیگری انعطاف پذیری،تعلیم و تربیت،مجلد ۱،شماره ۳۹،شماره صفحات ۹۱-۱۰۸،۲۰۲۳،isc.
- 11. محمد اکبری,ابوالقاسم رضوانی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد،واکاوی اخلاق آموزش در شبکه آموزشی دانش آموزی (شاد): رویکرد قوم نگاری مجازی،پژوهشنامه اخلاق،مجلد ۱۴،شماره ۵۴،شماره صفحات ۱۵۳-۱۷۶،۲۰۲۲،isc.
- 12. محمد اکبری,صابر شفیعی,هادی پورشافعی,محمدعلی رستمی نژاد،تعاملات معلم و دانش آموز در شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد): رویکرد کیفی،تدریس پژوهی،مجلد ۹،شماره ۴،شماره صفحات ۹۲-۱۱۶،۲۰۲۲،isc.
- 13. هادی پورشافعی,محسن آیتی,اکرم دهباشی،تاثیرات چشمانداز آینده بر فراگیران: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتس،علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)،مجلد ۴،شماره ۶،شماره صفحات ۹۱-۱۱۶،۲۰۲۴،isc.
- 14. هادی پورشافعی,ندا باقری مهیاری,محمدعلی رستمی نژاد,محمد رضا نیستانی،ارائه الگوی جاری برنامه درسی با نشاط در دوره ابتدایی: رویکرد داده بنیاد،پژوهش های برنامه درسی،مجلد ۲۵،شماره ۱،شماره صفحات ۱۸۴-۲۰۵،۲۰۲۳،isc.
- 15. هادی پورشافعی,علی عسگری,زهرا زارعی،نقش رهبری دانش و فرهنگ سازمانی در عملکرد شغلی. مورد مطالعه. کارکنان دانشگاه بیرجند،مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان،مجلد ۳،شماره ۱۶،شماره صفحات ۹۲-۶۷،۲۰۲۲،isc.
- 16. هادی پورشافعی,مسعود طاهرپور کلانتری،الگوی جاری توسعه حرفهای معلمان ابتدایی استان خراسان جنوبی: رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد،مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی،شماره ۱۴،شماره صفحات ۲۵۹-۲۸۴،۲۰۲۲،isc.
- 17. محمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد،بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۴۶،شماره ۲،شماره صفحات ۱۹۵-۲۰۶،۲۰۲۲،isc.
- 18. فاطمه طاهرپور,وحید طالبی فر,هادی پورشافعی،تحلیل رابطه بین رهبری اصیل و سایش اجتماعی با تاکید بر نقش میانجی وفاداری سازمانی (مورد مطالعه: معلمان دوره متوسطه)،رهبری آموزشی کاربردی،مجلد ۱۱،شماره ۳،شماره صفحات ۱۵-۳۹،۲۰۲۲.
- 19. هادی پورشافعی,مهدی زیرک,حسین مومنی,محمد حاجی محمدی،ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه اخلاق حرفه ای مدیران مدارس ابتدایی،اخلاق در علوم و فناوری،مجلد ۱،شماره ۱۷،شماره صفحات ۱۷۲-۱۸۲،۲۰۲۲،isc.
- 20. هادی پورشافعی,زهرا زارعی,علی عسگری،نقش رهبری دانش در عملکرد شغلی یا توجه به متغیر میانجی فرهنگ سازمانی و جو سازمانی نوآورانه،مدیریت بر آموزش سازمانها،شماره ۱۰،شماره صفحات ۳۳-۵۰،۲۰۲۱،isc.
Showing 1-20 of 86 items.