مقالات در نشریات
- ۱. محمدحسین سالاری فر,عارف کشتگر,میترا راستگومقدم،مقایسه سطح بازداری پاسخ در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان تحولی ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن،پژوهش های کاربردی روانشناختی،مجلد ۳،شماره ۱۳،شماره صفحات ۱-۱۷،۲۰۲۲،isc.
- ۲. محمدحسین سالاری فر,عارف کشتگر,میترا راستگومقدم،مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن،فصلنامه روانشناسی تربیتی،مجلد ۶۳،شماره ۱۸،شماره صفحات ۱۴۹-۱۶۹،۲۰۲۲،isc.
- ۳. محمدحسین سالاری فر,عباسعلی آهنگر,ستاره مجاهدی رضائیان,آزاده ایمانوردی،مقایسه بازنمایی برخی مولفه¬های فضا در گفتمان روایی کودکان اوتیسم و کودکان عادی فارسی زبان: محمولها و زمینه فضایی (DOI)،زبان پژوهی،مجلد ۴۷،شماره ۱۵،شماره صفحات ۱-۲۶،۲۰۲۳،isc.
- ۴. محمدحسین سالاری فر،ساختار و روایی پرسشنامه فراشناخت دینی،روان شناسی و دین،مجلد ۲،شماره ۱۵،شماره صفحات ۱۴۷-۱۶۰،۲۰۲۲،isc.
- ۵. محمدحسین سالاری فر,گوهر یزدانی چشمه,محسن خورشیدزاده،اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان،فرهنگ مشاوره و روان درمانی،مجلد ۴۸،شماره ۱۲،شماره صفحات ۱۰۱-۱۲۲،۲۰۲۲،isc.
- ۶. محمدحسین سالاری فر,منصور صالحی,مرضیه مزدی،نقش دانش فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی،روان شناسی مدرسه،مجلد ۴،شماره ۱۰،شماره صفحات ۸۶-۹۸،۲۰۲۲،isc.
- ۷. محمدحسین سالاری فر,مریم جامی,فاطمه شهابی زاده,تکتم السادات طباطبایی,حسن غنی فر،اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مبتنی بر عدم تحمل بلاتکلیفی و تنظیم هیجان بر سیستم های فعالسازی و بازداری رفتاری و اضطراب فراگیر دانشجویان دارای اختلال اضطراب اجتماعی،آموزش پرستاری،مجلد ۳،شماره ۱۱،شماره صفحات ۱-۱۷،۲۰۲۲،isc.
- ۸. محمدحسین سالاری فر,لیلا طالب زاده شوشتری,پریسا اسدالهی،اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر حافظه کاری دانش آموزان دوره ابتدایی،روانشناسی شناختی،مجلد ۳،شماره ۹،شماره صفحات ۴۱-۵۳،۲۰۲۱.
- ۹. پروانه شادمانی,فرهاد گریمی,منصور صالحی,محمدحسین سالاری فر،مقایسه دانش فراشناختی دانش آموزان قوی و ضعیف در حل مساله،خانواده و پژوهش،مجلد ۴،شماره ۱۷،شماره صفحات ۱۱-۲۶،۲۰۲۱،isc.
- ۱۰. محمدحسین سالاری فر,منصور صالحی,زینب سیار فرد،مطالعه ای اکتشافی درباره رابطه فراشناخت دینی با افسردگی و افکار خودکشی،فرهنگ مشاوره و روان درمانی،مجلد ۴۲،شماره ۱۱،شماره صفحات ۹۷-۱۲۰،۲۰۲۰،isc.
- ۱۱. محمدحسین سالاری فر,احمد خامسان,زهرا ماسنانی،نقش واسطهای حافظهی کاری (حلقهی واجشناسی و حافظهی دیداری-فضایی) در رابطهی ذهنآگاهی با اضطراب امتحان،پژوهشنامه تربیتی،مجلد ۵۸،شماره ۱۴،شماره صفحات ۱۱۹-۱۴۰،۲۰۱۹.
- ۱۲. علی عسگری,کیانی سحر,محمدحسین سالاری فر،رابطه باورها و حالت های فراشناخت با حافظه کاری دانش آموزان دوره متوسطه،راهبردهای شناختی در یادگیری،مجلد ۷،شماره ۱۲،شماره صفحات ۱-۲۶،۲۰۱۹،isc.
- ۱۳. علی عسگری,کیانی سحر,محمدحسین سالاری فر،وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش آموزان دوره متوسطه،تدریس پژوهی،مجلد ۴،شماره ۳،شماره صفحات ۷۹-۹۸،۲۰۱۷،isc.
- ۱۴. محمد اکبری,محتشمی نیا سمیه,محمدحسین سالاری فر،تبیین گرایش به اعتیاد بر اساس خودتمایزیافتگی و ناگویی خلقی در دانشجویان،طب انتظامی،مجلد ۶،شماره ۲،شماره صفحات ۱۵۱-۱۶۰،۲۰۱۷،isc.
- ۱۵. علی عسگری,محمد زاده محمد,محمدرضا اسدی یونسی,محمدحسین سالاری فر،نقش واسطه ای نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در رابطه بین ادراک از خوش بینی آموزشی معلم با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه،نوآوری های آموزشی،مجلد ۱۵،شماره ۵۸،شماره صفحات -،۲۰۱۶،isc.
- 16. Mohammad Hosien Salarifar,The Effectiveness of Beliefs and State Metacognitive Training on Students' Academic Motivation,International Journal Of Schooling,Vol. 2,No. 2,pp. 55-67,2020,isc.
- 17. Mohammad Hosien Salarifar,Mohsen Khorshidzadeh,Effectiveness of Assessment and Education Phase of Schema Therapy on Marital Satisfaction,International Journal Of Schooling,Vol. 1,No. 1,pp. 27-34,2019,isc.
نمایش ۱ تا ۱۷ مورد از کل ۱۷ مورد.