۱ | مقایسه سطح بازداری پاسخ در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان تحولی ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن | محمدحسین سالاری فر,عارف کشتگر,میترا راستگومقدم | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2022 |
۲ | مقایسه سطح حافظه کاری در دانشآموزان ابتدایی نارساخوان ادراکی، زبانشناختی و عادی در خواندن | محمدحسین سالاری فر,عارف کشتگر,میترا راستگومقدم | فصلنامه روانشناسی تربیتی | 2022 |
۳ | مقایسه بازنمایی برخی مولفه¬های فضا در گفتمان روایی کودکان اوتیسم و کودکان عادی فارسی زبان: محمولها و زمینه فضایی (DOI) | محمدحسین سالاری فر,عباسعلی آهنگر,ستاره مجاهدی رضائیان,آزاده ایمانوردی | زبان پژوهی | 2023 |
۴ | ساختار و روایی پرسشنامه فراشناخت دینی | محمدحسین سالاری فر | روان شناسی و دین | 2022 |
۵ | اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان | محمدحسین سالاری فر,گوهر یزدانی چشمه,محسن خورشیدزاده | فرهنگ مشاوره و روان درمانی | 2022 |
۶ | نقش دانش فراشناختی، حالت فراشناختی و باورهای فراشناختی در خلاقیت هیجانی | محمدحسین سالاری فر,منصور صالحی,مرضیه مزدی | روان شناسی مدرسه | 2022 |
۷ | اثربخشی آموزش شناختی رفتاری مبتنی بر عدم تحمل بلاتکلیفی و تنظیم هیجان بر سیستم های فعالسازی و بازداری رفتاری و اضطراب فراگیر دانشجویان دارای اختلال اضطراب اجتماعی | محمدحسین سالاری فر,مریم جامی,فاطمه شهابی زاده,تکتم السادات طباطبایی,حسن غنی فر | آموزش پرستاری | 2022 |
۸ | اثربخشی آموزش باورها و حالت فراشناختی بر حافظه کاری دانش آموزان دوره ابتدایی | محمدحسین سالاری فر,لیلا طالب زاده شوشتری,پریسا اسدالهی | روانشناسی شناختی | 2021 |
۹ | مقایسه دانش فراشناختی دانش آموزان قوی و ضعیف در حل مساله | پروانه شادمانی,فرهاد گریمی,منصور صالحی,محمدحسین سالاری فر | خانواده و پژوهش | 2021 |
۱۰ | مطالعه ای اکتشافی درباره رابطه فراشناخت دینی با افسردگی و افکار خودکشی | محمدحسین سالاری فر,منصور صالحی,زینب سیار فرد | فرهنگ مشاوره و روان درمانی | 2020 |
۱۱ | نقش واسطهای حافظهی کاری (حلقهی واجشناسی و حافظهی دیداری-فضایی) در رابطهی ذهنآگاهی با اضطراب امتحان | محمدحسین سالاری فر,احمد خامسان,زهرا ماسنانی | پژوهشنامه تربیتی | 2019 |
۱۲ | رابطه باورها و حالت های فراشناخت با حافظه کاری دانش آموزان دوره متوسطه | علی عسگری,کیانی سحر,محمدحسین سالاری فر | راهبردهای شناختی در یادگیری | 2019 |
۱۳ | وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش آموزان دوره متوسطه | علی عسگری,کیانی سحر,محمدحسین سالاری فر | تدریس پژوهی | 2017 |
۱۴ | تبیین گرایش به اعتیاد بر اساس خودتمایزیافتگی و ناگویی خلقی در دانشجویان | محمد اکبری,محتشمی نیا سمیه,محمدحسین سالاری فر | طب انتظامی | 2017 |
۱۵ | نقش واسطه ای نگرش نسبت به ریاضی و خودکارآمدی ریاضی در رابطه بین ادراک از خوش بینی آموزشی معلم با پیشرفت ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه | علی عسگری,محمد زاده محمد,محمدرضا اسدی یونسی,محمدحسین سالاری فر | نوآوری های آموزشی | 2016 |
۱۶ | The Effectiveness of Beliefs and State Metacognitive Training on Students' Academic Motivation | Mohammad Hosien Salarifar | International Journal Of Schooling | 2020 |
۱۷ | Effectiveness of Assessment and Education Phase of Schema Therapy on Marital Satisfaction | Mohammad Hosien Salarifar,Mohsen Khorshidzadeh | International Journal Of Schooling | 2019 |