۱ | تحلیل کانونی رابطه سبکهای هویت با خودناتوانسازی در دانش آموزان دبیرستانی | هادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلو,محدثه رجبی جغرتین | جامعه شناسی آموزش و پرورش | 2024 |
۲ | مقیاس های قلدری در بافت های آموزشی: مرور نظام مند دو دهه پژوهش در ایران | هادی صمدیهء,احمد خامسان,محدثه محمدزاده | رویش روانشناسی | 2024 |
۳ | پیشایندهای انگیزشی احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه: نقش خودمختاری، شایستگی، ارتباط و علاقه فردی | هادی صمدیهء,حسین کارشکی,سید امیر امین یزدی,الهه حجازی | راهبردهای آموزش در علوم پزشکی | 2024 |
۴ | ارتباط تحقق نیازهای بنیادین روان شناختی در روابط دوستانه با درگیری تحصیلی دانشجویان در دوران همه گیری کووید-19: نقش واسطه ای احساس تعلق به دانشگاه | هادی صمدیهء,مهدی صدری,کیانا حیدری جاغرق,عاطفه ثابتی بایگی,یوسف اسفلانی | تحقیقات علوم رفتاری | 2023 |
۵ | A serial mediation model of sense of belonging to university and life satisfaction: The role of social loneliness and depression | _ | ACTA PSYCHOLOGICA | 2024 |
۶ | ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه | هادی صمدیه - حسین کارشکی - سید امیر امین یزدی - الهه حجازی | اندازه گیری تربیتی | 1403 |
۷ | نقش واسطها ی لذت تحصیلی در رابطه میان ارضای نیازها ی روانشناختی و درگیری عاملی دانشجویان | مهدی صدری، هادی صمدیه و سمانه دیلمی | مجله روان شناسی | 1402 |
۸ | ویژگی های روان سنجی مقیاس ارضای نیازهای بنیادین در روابط با دوستان در دانشجویان | فرهاد تنهای رشوانلو - طلیعه سعیدی رضوانی - هادی صمدیه - حسین کارشکی | دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی | 1402 |
۹ | پویایی های احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناختی | هادی صمدیه - حسین کارشکی - سید امیر امین یزدی - الهه حجازی | رویش روان شناسی | 1402 |
۱۰ | نقش واسطه ای درگیری عاملی در ارتباط میان اشتیاق تحصیلی و تعهد به دانشگاه | هادی صمدیه - مهدی صدری - مطهره اکبری مقدم کاخکی | رویش روان شناسی | 1400 |
۱۱ | تبیین سازگاری دانشجویان با دانشگاه بر مبنای ادراکات والدینی: سازوکار میانجی گرایانه انعطاف پذیری شناختی | هادی صمدیه - مریم نصری | رویش روان شناسی | 1400 |
۱۲ | بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس خشنودی اینترنت در دانشجویان | مهدی ارخودی قلعه نوئی - حسین کارشکی - فرهاد تنهای رشوانلو - هادی صمدیه | مطالعات فرهنگی و ارتباطات | 1400 |
۱۳ | مقیاس تعلق به دانشگاه: ویژگی های روان سنجی و تحلیل وضعیت موجود در آموزش عالی | هادی صمدیه - حسین کارشکی - سید امیر امین یزدی - الهه حجازی | مطالعات آموزش و یادگیری | 1399 |
۱۴ | نقش واسطه گری کنجکاوی معرفت شناختی در رابطه بین باورهای معرفت شناختی و درگیری عاملی دانشجویان | مریم بردبار - هادی صمدیه | مطالعات آموزش و یادگیری | 1399 |
۱۵ | ویژگی های روان سنجی مقیاس تعلق پذیری عمومی در دانشجویان | طلیعه سعیدی رضوانی - فرهاد تنهای رشوانلو - هادی صمدیه - حسین کارشکی | پژوهش های کاربردی روان شناختی | 1399 |
۱۶ | ویژگی های روانسنجی مقیاس تک بعدی نزدیکی رابطه بر اساس نظریه کلاسیک و سؤال-پاسخ | هادی صمدیه - فرهاد تنهای رشوانلو - طلیعه سعیدی رضوانی - لیلا طالب زاده | اندازه گیری تربیتی | 1398 |
۱۷ | روابط ساختاری ادراکات والدینی، نیازهای بنیادین روانی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی | فرهاد تنهای رشوانلو - هادی صمدیه - حسین کارشکی - ملیکا منوچهری - مینا علیزاده | مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی | 1398 |
۱۸ | ارزیابی ساختار عاملی و تعیین ویژگی های روانسنجی پرسشنامه راهبردهای نظم بخشی هیجان هایدلبرگ (HFERST) | هادی صمدیه - حسین کارشکی - فرهاد تنهای رشوانلو - مهدی ارخودی قلعه نوئی | مجله تحقیقات علوم رفتاری | 1398 |
۱۹ | مقایسه سبک زندگی و سلامت روانی در دبیران تربیت بدنی و سایر دبیران شهرستان بیرجند | مسعود صیامی - عاطفه سالاری - هادی صمدیه | مجله اصول بهداشت روانی | 1396 |
۲۰ | مدل یابی علی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس اهداف پیشرفت و هیجان های تحصیلی | هادی صمدیه - مسعود غلامعلی لواسانی - احمد خامسان | پژوهش های کاربردی روان شناختی | 1396 |