رزومه


هادی صمدیه

هادی صمدیه

استادیار

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

گروه: روانشناسی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

سال تولد: ۱۳۶۸

رزومه
هادی صمدیه

استادیار هادی صمدیه

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: روانشناسی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی | سال تولد: ۱۳۶۸ |

هادی صمدیه، استادیار گروه روان شناسی در دانشگاه بیرجند است. او  دانش آموخته کارشناسی ارشد روان شناسی تربیتی در دانشگاه تهران و فارغ التحصیل دکتری روان شناسی تربیتی از دانشگاه فردوسی مشهد ( با معدل 19/08) است. فعالیت های پژوهشی ایشان، متمرکز بر حوزه های قلدری، تنظیم هیجان، احساس تعلق و درگیری تحصیلی است.
کسب رتبه 6 کشوری در کنکور کارشناسی ارشد و کسب عنوان برترین رساله دکتری روان شناسی در سال های 1398 و 1399 و اخذ جایزه دکتر علی اکبر سیاسی، از جمله مهم ترین افتخارات وی محسوب می شود. جانشین سردبیر در نشریه نوآوری های اخیر در روان شناسی و داوری در بسیاری از مجلات علمی معتبر داخلی و بین المللی در زمره سایر فعالیت های علمی ایشان قرار می گیرد.
در حوزه اجرایی نیز کسب نشان حامی (نشان اعطایی به مدیران برگزیده مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های کشور) از سوی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در سال 1401 از جمله دستاوردهای ایشان محسوب می شود.

نمایش بیشتر

مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱تحلیل کانونی رابطه سبک‌های هویت با خودناتوان‌سازی در دانش آموزان دبیرستانیهادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلو,محدثه رجبی جغرتینجامعه شناسی آموزش و پرورش2024
۲اعتباریابی و تحلیل تغییرناپذیری جنسیتی مقیاس رضایت از زندگی ریورسایدهادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلو,مرضیه مشایخی,فاطمه فرزانه,بتول گلی,علی اصغر شهابی فراندازه گیری تربیتی2025
۳ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس جهت‌گیری میان فردی در دانشجویانهادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلوروانشناسی معاصر-Contemporary Psychology2025
۴ویژگی های روان سنجی پرسشنامه خودتنظیمی درمان در بیماران مبتلا به دیابت نوع دوهادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلو,آذر نجفیپویایی روانشناختی در اختلال های خلقی2024
۵تحلیل مقایسه‌ای آگاهی واج‌شناختی، حافظه دیداری و سرعت نام‌گذاری واژه در دانش‌آموزان نارساخوان ادراکی و زبان‌شناختی با همتایان عادیهادی صمدیهء,زینب انصاری,مهدی رضاییتحقیقات علوم رفتاری2024
۶ویژگی‌های روان‌سنجی ابزار احساس تعلق در دانشجویان: آزمون نظریه پیوند داشتن انسانهادی صمدیهء,فرهاد تنهای رشوانلو,بتول گلیپژوهش های روانشناسی اجتماعی2024
۷نقش واسطه‌ا ی لذت تحصیلی در رابطه میان ارضای نیازهای روان‌شناختی و درگیری عاملی دانشجویانهادی صمدیهء,مهدی صدری,سمانه دیلمیروانشناسی2024
۸Risk and Protective Factors of Oppositional Defiant Disorder in Children with Stuttering: Unraveling Familial DynamicsMona Goshayeshi,Farhad Tanhaye ReshvanlooInternational Journal of Education and Cognitive Sciences2024
۹مقایسه طرحوارههای هیجانی سازگار-ناسازگار و تنظیم هیجان مثبت-منفی در دانشجویان ایرانی و افغانستانی: یک مطالعه بین فرهنگیمهدی رضایی,محمدعلی محمدی,هادی صمدیهءرویش روانشناسی2025
۱۰مطالعۀ پدیدارشناختی واکنش‌های شاهدان فعال و منفعل در رخدادهای قلدریهادی صمدیهءپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2025
۱۱تعیین کننده های روانی- اجتماعی قلدری سایبری در اوایل بزرگسالی: نقش سواد رسانه ای و خود افشایی آنلاینهادی صمدیهء,فائزه حداد,طاهره کامیابی مسک,آیدا مهاجرپورپویایی روانشناختی در اختلال های خلقی2025
۱۲ساخت و اعتباریابی مقیاس احساس تعلق دانشجویان به دانشگاههادی صمدیهء,حسین کارشکی,سید امیر امین بزدی,الهه حجازیاندازه گیری تربیتی2024
۱۳پیشایندهای انگیزشی احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه: نقش خودمختاری، شایستگی، ارتباط و علاقه فردیهادی صمدیهء,حسین کارشکی,سید امیر امین یزدی,الهه حجازیراهبردهای آموزش در علوم پزشکی2024
۱۴مقیاس های قلدری در بافت های آموزشی: مرور نظام مند دو دهه پژوهش در ایرانهادی صمدیهء,احمد خامسان,محدثه محمدزادهرویش روانشناسی2024
۱۵مداخلات قلدری: مرور نظام‌مند پژوهش‌های ایرانهادی صمدیهء,احمد خامسانپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2024
۱۶ارتباط تحقق نیازهای بنیادین روان شناختی در روابط دوستانه با درگیری تحصیلی دانشجویان در دوران همه گیری کووید-19: نقش واسطه ای احساس تعلق به دانشگاههادی صمدیهء,مهدی صدری,کیانا حیدری جاغرق,عاطفه ثابتی بایگی,یوسف اسفلانیتحقیقات علوم رفتاری2023
۱۷پویایی های احساس تعلق دانشجویان به دانشگاه: یک مطالعه پدیدارشناختیهادی صمدیهء,حسین کارشکی,سید امیر امین یزدی,الهه حجازیرویش روانشناسی2023
۱۸Family Functioning and Bullying Experiences: The Mediating Role of Emotion Regulation Difficulties in Early Adolescence. International Journal of PsychologySepehr SoleimaniInternational Journal of Psychology2025
۱۹The CRAVE scale to measure motivational states for physical activity and sedentary behavior: Psychometric properties and psychophysical correlatesتنهای رشوانلو,Stults-KolehmainenCurrent Psychology2025
۲۰The 3* 2 Achievement Goals Model and University Students' Agentic Engagement: The Mediating Role of an Epistemic EmotionMaryam Bordbar,Seyed Alireza GhasemiIranian Journal of Learning and Memory2024
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۴۲ مورد.