۱ | Effects of Mobile Learning on Paramedical Students Academic Achievement and Self-regulation | Mohsen Ayati, | future of medical education journal | 2013 |
۲ | Pedagogical knowledge management and its application in Medical education: A synthetic research study | Mohsen Ayati,Farshid Abedi | future of medical education journal | 2019 |
۳ | The effect of information literacy instruction on lifelong learning readiness | Leili Seifi,Mohsen Ayati | IFLA Journal | 2020 |
۴ | A Teachers Perception on Localization of Curriculum with Emphasis on Social Studies Lesson | Mohammad Akbaribooreng,Mohsen Ayati,جعفری ثانی | international journal of higher education | 2019 |
۵ | Developing and validating of talent management test in education based on Davies model | Mohsen Ayati,Meysam Ghavidel,Ali Asgari | International Journal Of Schooling | 2019 |
۶ | ساخت و اعتباریابی آزمون مدیریت استعداد در آموزشوپرورش بر اساس مدل دیویس | Ali Asgari,Mohsen Ayati,Meysam ghavidel bajgiran | International Journal Of Schooling | 2019 |
۷ | Developing the Moral Codes of Teachers in Islam: Synthesis Research Based on the Roberts’s Model | Mohsen Ayati,Hadi Pourshafei,Maghsoud Farasatkhah | Iranian Journal of Economic Studies | 2021 |
۸ | تبیین مؤلفههای تربیت اخلاقی دانشجومعلمان براساس اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیان | محسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواه | اخلاق در علوم و فناوری | 2021 |
۹ | شرافت علمی در نظام آموزش عالی مقایسه تطبیقی دانشگاه های مختلف آمریکا، بریتانیا، ایران | احمد خامسان,امیری محمد اصغر,محسن آیتی | اخلاق در علوم و فناوری | 2011 |
۱۰ | شناسایی دلایل نادیده گرفتن اخلاق دانشگاهی و ارتکاب به تقلب تحصیلی | محسن آیتی,احمد خامسان,کاظم امیدمقدم | اخلاق در علوم و فناوری | 2018 |
۱۱ | نقش صلاحیت و اخلاق حرفه ای در نگرش معلمان مقطع ابتذایی به شخصی سازی یادگیری | محسن آیتی,فاطمه نادری,احمد خامسان | اخلاق زیستی | 2020 |
۱۲ | تبیین عناصر برنامه درسی تربیت اخلاقی دانشآموزان ابتدایی مبتنی بر روانشناسی انسانگرا | محسن آیتی,سیما قرانی سیرجانی,میثم غلام پور | اخلاق زیستی | 2019 |
۱۳ | اعتباریابی پرسشنامه سواد یادگیری مادام العمر در دبیران دوره دوم متوسطه | محسن آیتی,نرگس اکبری,علی زارع مقدم | اندازه گیری تربیتی | 2018 |
۱۴ | تحلیل عاملی تییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعداد | محمدرضا اسدی یونسی,محسن آیتی,عمید آزادگان | اندازه گیری تربیتی | 2017 |
۱۵ | بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهران | محمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2022 |
۱۶ | تاثیر استفاده از تلفن همراه (پیام کوتاه) بر یادگیری و اژگان زبان انگلیسی و نگرش دانشجویان | محسن آیتی,هادی سارانی | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2014 |
۱۷ | تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی) | محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگری | پژوهش در برنامه ریزی درسی | 2023 |
۱۸ | شناسایی و تبیین فرهنگ برنامه درسی براساس تفسیر تسنیم | محسن آیتی,احمدی ساره,ملکی حسن,پارسانیا حمید,عباس پور عباس | پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی | 2018 |
۱۹ | نقش استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در توسعه حرفه ای دبیران زبان انگلیسی | محسن آیتی,صادق حامدی نسب | پژوهش در نظامهای آموزشی | 2019 |
۲۰ | روایت پژوهی ترک تحصیل دانش آموز دختر روستایی | محسن آیتی,میثم غلام پور | پژوهش نامه زنان | 2020 |