رزومه


محسن آیتی

محسن آیتی

دانشیار

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

گروه: علوم تربیتی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

سال تولد: ۱۳۴۵

رزومه
محسن آیتی

دانشیار محسن آیتی

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: علوم تربیتی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی | سال تولد: ۱۳۴۵ |

مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱واکاوی تجارب زیسته ارتباطات رسانه‌ای والدین-معلم مقطع ابتدایی در سال تحصیلی 1402-1403 : پژوهش پدیدارشناختیمحمدعلی رستمی نژاد,محسن آیتی,فرهاد سراجی,محمد علی پورمطالعات راهبردی ارتباطات2024
۲بررسی ارتباطات دانشجویان دختر در سراهای دانشجویی مطالعه ی موردی: دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبیمحسن آیتی,محمد علی پور,محمد ولی پور,فاطمه عباسی مقدم,ساجده احمدیمطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان2024
۳تأثیر یادگیری ترکیبی مبتنی بر رسانه‌های دیجیتال بر صلاحیت‌های یادگیری مادام‌العمر دانشجویانمحمدعلی رستمی نژاد,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتیفصلنامه آموزش پژوهی2023
۴تبیین چیستی و چرایی نقشهبرداری برنامه درسی برای معلمان ابتداییمحسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگریمطالعات برنامه درسی آموزش عالی2023
۵تدوین سناریوهای توسعه حرفه‌ای معلمان بر اساس اصول آینده‌ پژوهیمحسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتری,هادی پورشافعیمدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی2023
۶تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگریپژوهش در برنامه ریزی درسی2023
۷الگوی برنامه درسی تربیت رسانه‌ای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیادمحمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زادهمطالعات آموزشی و آموزشگاهی2022
۸Teacher professional development pattern in virtual social networks: A grounded theory approachMohsen AyatiTeaching and Teacher Education2023
۹شناسایی شاخص ها و مؤلفه های آمادگی یادگیری مادام العمر فراگیران: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتسمحمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتیبرنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور2025
۱۰مطالعه تطبیقی آموزش ارزش‌ها در کشورهای منتخبمحمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتیتربیت اسلامی2025
۱۱شایستگی‌های اشتغال دانش‌آموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایانمحسن آیتی,علی زارع مقدم,محمد اکبری,یوسف ادیبپژوهش در مسایل تعلیم و تربیت2024
۱۲شناسایی الگوی جاری یادگیری مادام‌العمر در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد گراندد تئوریمحمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتینظریه و عمل در برنامه درسی2024
۱۳طراحی الگوی ارتباطات رسانه ای معلم ـ دانش آموز در مقطع ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسیمحسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجیدین و ارتباطات2024
۱۴تجارب معلمان ابتدایی از ارتباط با والدین با هدف اجرای برنامه درسی مقطع ابتدایی: مطالعه پدیدارشناختیمحسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجیپژوهش های برنامه درسی2024
۱۵تأثیر بازی‌وارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمیمحمدعلی رستمی نژاد,سمانه قدیری,نسرین محمد حسنی,محسن آیتیفناوری های آموزشی در یادگیری2024
۱۶عوامل موثر در یادگیری مادامالعمر در محیط های آموزشی (مرور نظام مند)محمد اکبری,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتیعلوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)2024
۱۷مطالعه پدیدارشناسانه ادراک معلمان ابتدایی مجری طرح شهاب از طرح شناسایی و هدایت استعداد‌های برترمحسن آیتی,محمد علی پور,حسین شکوهی فردرویش روانشناسی2023
۱۸تبیین رویکرد هم‌افزایی در عناصر برنامه‌درسی میلر با الهام از نظریه سیستم‌هامحسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فردپژوهش های برنامه درسی2023
۱۹تحلیلی بر چالش های تربیت جنسی: یک مطالعه مروری نظام مندمحسن آیتی,سیدعلیرضا قاسمی,مهدی سالار صادقی,محمد علی پور,مینو میریپژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی2023
۲۰آثار و پیامدهای آموزش‌وپرورشِ سایه؛ مروری نظام‌مندمحسن آیتی,فائزه سورگی,محمد اکبری,حسین شکوهی فردنظریه و عمل در برنامه درسی2022
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۱۰۸ مورد.