مقالات در نشریات
- ۱. محسن آیتی,محمد علی پور,محمد ولی پور,فاطمه عباسی مقدم,ساجده احمدی،بررسی ارتباطات دانشجویان دختر در سراهای دانشجویی مطالعه ی موردی: دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی،مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان،مجلد ۱۸،شماره ۴،شماره صفحات ۱۲۹-۱۵۸،۲۰۲۴،isc.
- ۲. محمدعلی رستمی نژاد,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتی،تأثیر یادگیری ترکیبی مبتنی بر رسانههای دیجیتال بر صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان،فصلنامه آموزش پژوهی،مجلد ۳۵،شماره ۹،شماره صفحات ۱۸-۳۲،۲۰۲۳،isc.
- ۳. محسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتری,هادی پورشافعی،تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی،مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی،مجلد ۱،شماره ۱۶،شماره صفحات ۱۷۵-۲۰۰،۲۰۲۳،isc.
- ۴. محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگری،تبیین چیستی و چرایی نقشهبرداری برنامه درسی برای معلمان ابتدایی،مطالعات برنامه درسی آموزش عالی،مجلد ۷۱،شماره ۱۸،شماره صفحات ۲۵۵-۲۹۲،۲۰۲۳،isc.
- ۵. محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگری،تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد ۴۷،شماره ۲،شماره صفحات ۶۱-۷۷،۲۰۲۳،isc.
- ۶. محمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زاده،الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،مجلد ۲،شماره ۱۱،شماره صفحات ۷-۳۸،۲۰۲۲،isc.
- 7. Mohsen Ayati,Teacher professional development pattern in virtual social networks: A grounded theory approach,Teaching and Teacher Education,Vol. 104211,No. 132,pp. 1-8,2023,JCR،Scopus.
- ۸. محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی،شناسایی شاخص ها و مؤلفه های آمادگی یادگیری مادام العمر فراگیران: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس،برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور،مجلد ۴،شماره ۳،شماره صفحات ۱۵-۲۳،۲۰۲۵.
- ۹. محمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتی،مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب،تربیت اسلامی،شماره صفحات ۱-۴۲،۲۰۲۵،isc.
- ۱۰. محمدعلی رستمی نژاد,سمانه قدیری,نسرین محمد حسنی,محسن آیتی،تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی،فناوری های آموزشی در یادگیری،مجلد ۲۳،شماره ۷،شماره صفحات ۳۷-۶۴،۲۰۲۴.
- ۱۱. محسن آیتی,علی زارع مقدم,محمد اکبری,یوسف ادیب،شایستگیهای اشتغال دانشآموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایان،پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت،مجلد ۷۱،شماره ۲،شماره صفحات ۰-۰،۲۰۲۴،isc.
- ۱۲. محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی،شناسایی الگوی جاری یادگیری مادامالعمر در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد گراندد تئوری،نظریه و عمل در برنامه درسی،مجلد ۲۳،شماره ۱۲،شماره صفحات ۵۱۷-۵۵۸،۲۰۲۴،isc.
- ۱۳. محسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی،طراحی الگوی ارتباطات رسانه ای معلم ـ دانش آموز در مقطع ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی،دین و ارتباطات،مجلد ۶۶،شماره ۲،شماره صفحات ۶۹۷-۷۳۴،۲۰۲۴،isc.
- ۱۴. محسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی،تجارب معلمان ابتدایی از ارتباط با والدین با هدف اجرای برنامه درسی مقطع ابتدایی: مطالعه پدیدارشناختی،پژوهش های برنامه درسی،مجلد ۲،شماره ۱۴،شماره صفحات ۱۲۷-۱۴۶،۲۰۲۴،isc.
- ۱۵. محمد اکبری,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتی،عوامل موثر در یادگیری مادامالعمر در محیط های آموزشی (مرور نظام مند)،علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)،مجلد ۲،شماره ۶،شماره صفحات ۲۳۵-۲۶۰،۲۰۲۴،isc.
- ۱۶. محسن آیتی,محمد علی پور,حسین شکوهی فرد،مطالعه پدیدارشناسانه ادراک معلمان ابتدایی مجری طرح شهاب از طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر،رویش روانشناسی،مجلد ۱۲،شماره ۱۱،شماره صفحات ۵۳-۶۶،۲۰۲۳،isc.
- ۱۷. محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد،تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها،پژوهش های برنامه درسی،مجلد ۲،شماره ۱۲،شماره صفحات ۲۲۴-۲۵۵،۲۰۲۳،isc.
- ۱۸. محسن آیتی,سیدعلیرضا قاسمی,مهدی سالار صادقی,محمد علی پور,مینو میری،تحلیلی بر چالش های تربیت جنسی: یک مطالعه مروری نظام مند،پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی،مجلد ۴۶،شماره ۱۲،شماره صفحات ۱۱۴-۱۴۲،۲۰۲۳،isc.
- ۱۹. محسن آیتی,فائزه سورگی,محمد اکبری,حسین شکوهی فرد،آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند،نظریه و عمل در برنامه درسی،مجلد ۱۳،شماره ۸،شماره صفحات ۱۷۳-۲۱۸،۲۰۲۲،isc.
- ۲۰. احمد خامسان,مینا مهرابی نیا,محسن آیتی،عوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه،پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری،مجلد ۱،شماره ۱،شماره صفحات ۱-۱۴،۲۰۲۲.
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۱۰۳ مورد.