×
تنظیمات ویجت
Toggle navigation
دروس
مقالات در همایش ها
مقالات در نشریات
طرح های پژوهشی
پایاننامهها
کتابها
درباره من
کتاب ها
پایاننامه/رساله
مقالات
برنامه تدریس
رزومه
کارت پرسنلی
دانلود کارت
بستن
محسن آیتی
دانشیار
دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی
گروه: علوم تربیتی
مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی
سال تولد: ۱۳۴۵
درباره من
کتاب ها
پایاننامه/رساله
مقالات
برنامه تدریس
رزومه
کارت پرسنلی
دانلود کارت
بستن
دانشیار محسن آیتی
دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: علوم تربیتی
مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی
|
سال تولد: ۱۳۴۵
|
Google Scholar
Scopus
ORCID
علم سنجی
Mohsen Ayati
مقالات در نشریات
نمایش
۱ تا ۲۰
مورد از کل
۱۰۸
مورد.
۱.
محمدعلی رستمی نژاد,محسن آیتی,فرهاد سراجی,محمد علی پور،واکاوی تجارب زیسته ارتباطات رسانهای والدین-معلم مقطع ابتدایی در سال تحصیلی 1402-1403 : پژوهش پدیدارشناختی،مطالعات راهبردی ارتباطات،مجلد 3،شماره 4،شماره صفحات 1-20،2024.
۲.
محسن آیتی,محمد علی پور,محمد ولی پور,فاطمه عباسی مقدم,ساجده احمدی،بررسی ارتباطات دانشجویان دختر در سراهای دانشجویی مطالعه ی موردی: دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی،مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان،مجلد 18،شماره 4،شماره صفحات 129-158،2024،isc.
۳.
محمدعلی رستمی نژاد,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتی،تأثیر یادگیری ترکیبی مبتنی بر رسانههای دیجیتال بر صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان،فصلنامه آموزش پژوهی،مجلد 35،شماره 9،شماره صفحات 18-32،2023،isc.
۴.
محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگری،تبیین چیستی و چرایی نقشهبرداری برنامه درسی برای معلمان ابتدایی،مطالعات برنامه درسی آموزش عالی،مجلد 71،شماره 18،شماره صفحات 255-292،2023،isc.
۵.
محسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتری,هادی پورشافعی،تدوین سناریوهای توسعه حرفهای معلمان بر اساس اصول آینده پژوهی،مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی،مجلد 1،شماره 16،شماره صفحات 175-200،2023،isc.
۶.
محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگری،تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشهبرداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)،پژوهش در برنامه ریزی درسی،مجلد 47،شماره 2،شماره صفحات 61-77،2023،isc.
۷.
محمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زاده،الگوی برنامه درسی تربیت رسانهای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیاد،مطالعات آموزشی و آموزشگاهی،مجلد 2،شماره 11،شماره صفحات 7-38،2022،isc.
8.
Mohsen Ayati,Teacher professional development pattern in virtual social networks: A grounded theory approach,Teaching and Teacher Education,Vol. 104211,No. 132,pp. 1-8,2023,JCR،Scopus.
۹.
محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی،شناسایی شاخص ها و مؤلفه های آمادگی یادگیری مادام العمر فراگیران: سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس،برنامه درسی و آموزش یادگیرنده محور،مجلد 4،شماره 3،شماره صفحات 15-23،2025.
۱۰.
محمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتی،مطالعه تطبیقی آموزش ارزشها در کشورهای منتخب،تربیت اسلامی،شماره صفحات 1-42،2025،isc.
۱۱.
محسن آیتی,علی زارع مقدم,محمد اکبری,یوسف ادیب،شایستگیهای اشتغال دانشآموختگان علوم تربیتی از دیدگاه کارفرمایان،پژوهش در مسایل تعلیم و تربیت،مجلد 71،شماره 2،شماره صفحات 0-0،2024،isc.
۱۲.
محمد اکبری,محمد محمودی,محسن آیتی،شناسایی الگوی جاری یادگیری مادامالعمر در دانشگاه فرهنگیان: رویکرد گراندد تئوری،نظریه و عمل در برنامه درسی،مجلد 23،شماره 12،شماره صفحات 517-558،2024،isc.
۱۳.
محسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی،طراحی الگوی ارتباطات رسانه ای معلم ـ دانش آموز در مقطع ابتدایی: یک مطالعه پدیدارشناسی،دین و ارتباطات،مجلد 66،شماره 2،شماره صفحات 697-734،2024،isc.
۱۴.
محسن آیتی,محمد علی پور,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجی،تجارب معلمان ابتدایی از ارتباط با والدین با هدف اجرای برنامه درسی مقطع ابتدایی: مطالعه پدیدارشناختی،پژوهش های برنامه درسی،مجلد 2،شماره 14،شماره صفحات 127-146،2024،isc.
۱۵.
محمدعلی رستمی نژاد,سمانه قدیری,نسرین محمد حسنی,محسن آیتی،تأثیر بازیوارسازی دیجیتال بر بار شناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای سبک شناختی وابسته به زمینه: رویکرد ردیاب چشمی،فناوری های آموزشی در یادگیری،مجلد 23،شماره 7،شماره صفحات 37-64،2024.
۱۶.
محمد اکبری,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتی،عوامل موثر در یادگیری مادامالعمر در محیط های آموزشی (مرور نظام مند)،علوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)،مجلد 2،شماره 6،شماره صفحات 235-260،2024،isc.
۱۷.
محسن آیتی,محمد علی پور,حسین شکوهی فرد،مطالعه پدیدارشناسانه ادراک معلمان ابتدایی مجری طرح شهاب از طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر،رویش روانشناسی،مجلد 12،شماره 11،شماره صفحات 53-66،2023،isc.
۱۸.
محسن آیتی,ابوالقاسم رضوانی,محمد اکبری,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فرد،تبیین رویکرد همافزایی در عناصر برنامهدرسی میلر با الهام از نظریه سیستمها،پژوهش های برنامه درسی،مجلد 2،شماره 12،شماره صفحات 224-255،2023،isc.
۱۹.
محسن آیتی,سیدعلیرضا قاسمی,مهدی سالار صادقی,محمد علی پور,مینو میری،تحلیلی بر چالش های تربیت جنسی: یک مطالعه مروری نظام مند،پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی،مجلد 46،شماره 12،شماره صفحات 114-142،2023،isc.
۲۰.
محسن آیتی,فائزه سورگی,محمد اکبری,حسین شکوهی فرد،آثار و پیامدهای آموزشوپرورشِ سایه؛ مروری نظاممند،نظریه و عمل در برنامه درسی،مجلد 13،شماره 8،شماره صفحات 173-218،2022،isc.
اولین
«
1
2
3
4
5
6
»
آخرین