مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱تاثیر فرآیند مدیریت دانش بر سواد یادگیری مادام العمر دبیران زبان دوره دوم متوسطههادی پورشافعی,نرگس اکبری,محسن آیتی,علی زارع مقدمفناوری آموزش2018
۲مولفه های اخلاق حرفه ای اخلاقی معلمان: مرور سیستماتیک بر اساس مدل رایتهادی پورشافعی,محسن آیتی,مقصود فراستخواه,میثم غلام پورمطالعات برنامه درسی آموزش عالی2020
۳الگوی مفهومی توسعه حرفه ای معلمان ابتدایی با رویکرد آینده پژوهیهادی پورشافعی,محسن آیتی,مسعود طاهرپور کلانتریپژوهش های برنامه درسی2021
۴تبیین توانمندی آیند ه پژوهی بر اساس سبک رهبری و ویژگی های شخصیتی در مدیران دانشگا ه بیرجند و علوم پزشکیهادی پورشافعی,محسن آیتی,شبنم حقیقی ملاییمدیریت بر آموزش سازمانها2017
۵تاثیرات چشم‌انداز آینده بر فراگیران: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتسهادی پورشافعی,محسن آیتی,اکرم دهباشیعلوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)2024
۶نقش مدیریت کوانتومی در بهره‌وری نیروی انسانی با توجه به میانجی‌ آوای سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش شهر بیرجند .هادی پورشافعی,سمیه مزگی‌نژاد,محسن آیتیمدیریت بر آموزش سازمانها2018
۷اعتباریابی ابزار سنجش آمادگی یادگیری مادام العمر برای دانش آموزان کاربرکتابخانه های عمومی در مقطع متوسطهمریم حبیبی,لیلی سیفی,محسن آیتیتحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی2019
۸مطالعه تجارب زیسته و ادراک دانش آموزان از تاثیر یادگیری به شیوه معکوس بر سواد فناوریمحمدعلی رستمی نژاد,محمد علی پور,محسن آیتی,مهدی علی پوررویش روانشناسی2021
۹اعتباریابی ابزار صلاحیتهای یادگیری مادامالعمر دانشجویان در عصر دیجیتالمحمدعلی رستمی نژاد,محسن آیتی,ثریا رودی علی ابادیعلوم تربیتی - شهید چمران اهواز2020
۱۰طراحی الگوی برنامه درسی برای استفاده از یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکه های اجتماعی مجاز در جهت توسعۀ حرفه ای دانشجو معلمانمحمدعلی رستمی نژاد,صادق حامدی نسب,محسن آیتی,فرهاد سراجیفناوری آموزش2021
۱۱شناسایی قابلیت‎های روش ‎تحلیل شبکه‎ای در انجام پژوهش‎های حوزه تصمیم‎گیری برنامه درسیمحمدعلی رستمی نژاد,سیما قرانی سیرجانی,محسن آیتی,سید حسن قدسی پورروش شناسی علوم انسانی2021
۱۲الگوی برنامه درسی تربیت رسانه‌ای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیادمحمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زادهمطالعات آموزشی و آموزشگاهی2022
۱۳تحلیل عاملی تییدی مقیاس شناسایی دانش آموزان بااستعدادمحمدرضا اسدی یونسی,محسن آیتی,عمید آزادگاناندازه گیری تربیتی2017
۱۴راهبردهای توسعه آموزش¬ مهارتی بازارمحور در استان خراسان جنوبیمحمد حجی پور,محسن آیتیراهبرد توسعه2022
۱۵انطباق برنامة ¬درسی تربیت‌ بدنی قصدشده، اجراشده و کسب‌شده در پایة پنجم ابتدایی بیرجندمحمد اکبری,محمدباقر باقری مجد,محسن آیتیمطالعات آموزشی و آموزشگاهی2022
۱۶تاثیر آموزش درس زبان عمومی طبق سرفصل مصوب بر انگیزش-نگرش و خودکارآمدی یادگیری زبان انگلیسی درددانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجندمحمد اکبری,محسن آیتی,فرشته پایدار,ثریا رودی علی آبادیدانشگاه علوم پزشکی بیرجند2018
۱۷نقش سبک تدریس ترجیحی و جنسیت دانشجویان بر پیش بینی درگیری تحصیلی آنان در دانشگاه علوم پزشکی مشهدمحمد اکبری,فهیمه صیامی,محسن آیتی,محمدعلی رستمی نژادمجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی2014
۱۸تاثیر یادگیری مبتنی بر تلفن همراه بر مدیریت زمان و مکان مطالعه، مدیریت منابع(تلاش و تدبیر) و بررسی نظر دانشجویان بر این شیوه یادگیریمحمد اکبری,فاطمه نادری,محسن آیتی,زارع بیدکی مجیددانشگاه علوم پزشکی بیرجند2018
۱۹تبیین ویژگیهای برنامه درسی آموزش ارزشهامحمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتیتربیت اسلامی2022
۲۰بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهرانمحمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فردپژوهش در برنامه ریزی درسی2022
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۸۸ مورد.