مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱مطالعۀ تطبیقی برنامه های تربیت جنسی کودکان دورۀ ابتدایی یونسکو، هلند و انگلستاناحمد خامسان,محسن خورشیدزاده,محمد جهانشیریپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2023
۲عوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیاد‌بخشی نظریهاحمد خامسان,مینا مهرابی نیا,محسن آیتیپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2022
۳طراحی بسته آموزشی خوش‌بینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شانن‌مورانلیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامساناندیشه های نوین تربیتی2022
۴مداخلات قلدری: مرور نظام‌مند پژوهش‌های ایرانهادی صمدیهء,احمد خامسانپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2024
۵مقیاس های قلدری در بافت های آموزشی: مرور نظام مند دو دهه پژوهش در ایرانهادی صمدیهء,احمد خامسان,محدثه محمدزادهرویش روانشناسی2024
۶بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعه‌ای به روش بنیادبخشی نظریهلیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,معظمه بهلگردیپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2023
۷روابط فرازناشویی مراجعه شده به مشاوران و راهکارهای پیشگیری: تدوین الگو بر مبنای نظریه داده‌ بنیاداحمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری,معظمه بهلگردی,زهرا ماسنانیپژوهش های کاربردی روانشناختی2021
۸اثر‌بخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعلل‌ورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجندلیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامساناندیشه های نوین تربیتی2021
۹الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاداحمد خامسان,فاطمه نادری,محسن آیتیفصلنامه روانشناسی تربیتی2021
۱۰عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجندلیلا طالب زاده شوشتری,معصومه طالبی فر,احمد خامسان,محسن خورشیدزادهپژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی2020
۱۱نقش صلاحیت و اخلاق حرفه ای در نگرش معلمان مقطع ابتذایی به شخصی سازی یادگیریمحسن آیتی,فاطمه نادری,احمد خامساناخلاق زیستی2020
۱۲نقش ادراک شده استاد در اخلاق دانشگاهی و جلوگیری از تقلب از دیدگاه دانشجویاناحمد خامسان,میترا راستگومقدم,رابعه سادات قاسم زادهاخلاق در علوم و فناوری2020
۱۳نقش واسطهای حافظهی کاری (حلقهی واجشناسی و حافظهی دیداری-فضایی) در رابطهی ذهنآگاهی با اضطراب امتحانمحمدحسین سالاری فر,احمد خامسان,زهرا ماسنانیپژوهشنامه تربیتی2019
۱۴رابطة بین حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی تحصیلیمیترا راستگومقدم,ملیحه رمضانی درح,احمد خامساننوآوری های آموزشی2019
۱۵بررسی دو تحریف شناختی تفکر دو قطبی و صافی ذهنی مبتنی بر تمثیلهای مثنوی معنوی مولویمحمد بهنام فر,مریم وفایی فرد,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسانپژوهش های ادب عرفانی-گوهر گویا2018
۱۶شناسایی دلایل نادیده گرفتن اخلاق دانشگاهی و ارتکاب به تقلب تحصیلیمحسن آیتی,احمد خامسان,کاظم امیدمقدماخلاق در علوم و فناوری2018
۱۷رویکرد شناخت درمانی و بررسی دو تحریف شناختی ) تعمیم مبالغه آمیز و نتیجه گیری شتابزده(مبتنی بر تمثیل های مثنویمحمد بهنام فر,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان,مریم وفائی فردمتن شناسی ادب فارسی2017
۱۸شناسایی ویژگیها و کنشهای معلم حمایت کننده از دیدگاه دانش آموزان تحلیل کیفیلیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,احمد خامسان,میترا راستگومقدمپژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی2017
۱۹اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریهلیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعیاندیشه های نوین تربیتی2017
۲۰نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در رابطه ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل ورزی دانشجویانمحمدرضا اسدی یونسی,منصور سلمانی درمیان,احمد خامسانفصلنامه روانشناسی تربیتی2017
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۴۸ مورد.