رزومه وب سایت شخصی


احمد خامسان

احمد خامسان

دانشیار

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی

گروه: روانشناسی

مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی

رزومه وب سایت شخصی
احمد خامسان

دانشیار احمد خامسان

دانشکده: علوم تربیتی و روانشناسی - گروه: روانشناسی مقطع تحصیلی: دکترای تخصصی |

دانشیار گروه روان‌شناسی دانشگاه بیرجند (لینک) - سردبیر دوفصلنامۀ پژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری (لینک)

علائق پژوهشی (لینک)

نمایش بیشتر

مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱مداخلات اضطراب امتحان در نوجوانان: مرور نظام‌مند پژوهش‌های ایرانزهرا ماسنانی,سیدعلیرضا قاسمی,احمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتریپژوهش های کیفی در برنامه ریزی درسی2023
۲مرور نظری ارتباط فرسودگی تحصیلی، هوش معنوی و تاب آوری روان شناختیاحمد خامسان,فرزانه فاروغی بجد,لیلا طالب زاده شوشتریپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2023
۳مزایا، عوامل ایجادکننده و موانع دانشگاه تاب آور: مطالعه پدیدارشناسیاحمد خامسان,مریم مکی,لیلا طالب زاده شوشتریپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2024
۴مطالعۀ تطبیقی برنامه های تربیت جنسی کودکان دورۀ ابتدایی یونسکو، هلند و انگلستاناحمد خامسان,محسن خورشیدزاده,محمد جهانشیریپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2023
۵عوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیاد‌بخشی نظریهاحمد خامسان,مینا مهرابی نیا,محسن آیتیپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2022
۶طراحی بسته آموزشی خوش‌بینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شانن‌مورانلیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامساناندیشه های نوین تربیتی2022
۷مداخلات قلدری: مرور نظام‌مند پژوهش‌های ایرانهادی صمدیهء,احمد خامسانپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2024
۸مقیاس های قلدری در بافت های آموزشی: مرور نظام مند دو دهه پژوهش در ایرانهادی صمدیهء,احمد خامسان,محدثه محمدزادهرویش روانشناسی2024
۹بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعه‌ای به روش بنیادبخشی نظریهلیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,معظمه بهلگردیپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2023
۱۰اثر‌بخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعلل‌ورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجندلیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامساناندیشه های نوین تربیتی2021
۱۱روابط فرازناشویی مراجعه شده به مشاوران و راهکارهای پیشگیری: تدوین الگو بر مبنای نظریه داده‌ بنیاداحمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری,معظمه بهلگردی,زهرا ماسنانیپژوهش های کاربردی روانشناختی2021
۱۲الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصی‌سازی یادگیری دانش‌آموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاداحمد خامسان,فاطمه نادری,محسن آیتیفصلنامه روانشناسی تربیتی2021
۱۳نقش ادراک شده استاد در اخلاق دانشگاهی و جلوگیری از تقلب از دیدگاه دانشجویاناحمد خامسان,میترا راستگومقدم,رابعه سادات قاسم زادهاخلاق در علوم و فناوری2020
۱۴عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجندلیلا طالب زاده شوشتری,معصومه طالبی فر,احمد خامسان,محسن خورشیدزادهپژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی2020
۱۵نقش صلاحیت و اخلاق حرفه ای در نگرش معلمان مقطع ابتذایی به شخصی سازی یادگیریمحسن آیتی,فاطمه نادری,احمد خامساناخلاق زیستی2020
۱۶رابطة بین حمایت اجتماعی ادراک‌شده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودتنظیمی تحصیلیمیترا راستگومقدم,ملیحه رمضانی درح,احمد خامساننوآوری های آموزشی2019
۱۷نقش واسطهای حافظهی کاری (حلقهی واجشناسی و حافظهی دیداری-فضایی) در رابطهی ذهنآگاهی با اضطراب امتحانمحمدحسین سالاری فر,احمد خامسان,زهرا ماسنانیپژوهشنامه تربیتی2019
۱۸شناسایی دلایل نادیده گرفتن اخلاق دانشگاهی و ارتکاب به تقلب تحصیلیمحسن آیتی,احمد خامسان,کاظم امیدمقدماخلاق در علوم و فناوری2018
۱۹بررسی دو تحریف شناختی تفکر دو قطبی و صافی ذهنی مبتنی بر تمثیلهای مثنوی معنوی مولویمحمد بهنام فر,مریم وفایی فرد,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسانپژوهش های ادب عرفانی-گوهر گویا2018
۲۰اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریهلیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعیاندیشه های نوین تربیتی2017
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۵۲ مورد.