۱ | مطالعۀ تطبیقی برنامه های تربیت جنسی کودکان دورۀ ابتدایی یونسکو، هلند و انگلستان | احمد خامسان,محسن خورشیدزاده,محمد جهانشیری | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2023 |
۲ | عوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیادبخشی نظریه | احمد خامسان,مینا مهرابی نیا,محسن آیتی | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2022 |
۳ | طراحی بسته آموزشی خوشبینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریه شاننموران | لیلا طالب زاده شوشتری,سیده فاطمه حسینی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2022 |
۴ | مداخلات قلدری: مرور نظاممند پژوهشهای ایران | هادی صمدیهء,احمد خامسان | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2024 |
۵ | مقیاس های قلدری در بافت های آموزشی: مرور نظام مند دو دهه پژوهش در ایران | هادی صمدیهء,احمد خامسان,محدثه محمدزاده | رویش روانشناسی | 2024 |
۶ | بررسی عوامل مؤثر بر انتخاب نام: مطالعهای به روش بنیادبخشی نظریه | لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,معظمه بهلگردی | پژوهشهای کیفی در علوم رفتاری | 2023 |
۷ | روابط فرازناشویی مراجعه شده به مشاوران و راهکارهای پیشگیری: تدوین الگو بر مبنای نظریه داده بنیاد | احمد خامسان,لیلا طالب زاده شوشتری,معظمه بهلگردی,زهرا ماسنانی | پژوهش های کاربردی روانشناختی | 2021 |
۸ | اثربخشی بسته آموزشی تنظیم هیجانی گروس بر تعللورزی دانشجویان دختر دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,عطیه حسن آبادی,احمد خامسان | اندیشه های نوین تربیتی | 2021 |
۹ | الگوی نظری اقدامات جاری معلمان برای شخصیسازی یادگیری دانشآموزان ابتدایی با استفاده از نظریه داده بنیاد | احمد خامسان,فاطمه نادری,محسن آیتی | فصلنامه روانشناسی تربیتی | 2021 |
۱۰ | عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند | لیلا طالب زاده شوشتری,معصومه طالبی فر,احمد خامسان,محسن خورشیدزاده | پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی | 2020 |
۱۱ | نقش صلاحیت و اخلاق حرفه ای در نگرش معلمان مقطع ابتذایی به شخصی سازی یادگیری | محسن آیتی,فاطمه نادری,احمد خامسان | اخلاق زیستی | 2020 |
۱۲ | نقش ادراک شده استاد در اخلاق دانشگاهی و جلوگیری از تقلب از دیدگاه دانشجویان | احمد خامسان,میترا راستگومقدم,رابعه سادات قاسم زاده | اخلاق در علوم و فناوری | 2020 |
۱۳ | نقش واسطهای حافظهی کاری (حلقهی واجشناسی و حافظهی دیداری-فضایی) در رابطهی ذهنآگاهی با اضطراب امتحان | محمدحسین سالاری فر,احمد خامسان,زهرا ماسنانی | پژوهشنامه تربیتی | 2019 |
۱۴ | رابطة بین حمایت اجتماعی ادراکشده از سوی معلم و درگیری تحصیلی: نقش واسطهای خودتنظیمی تحصیلی | میترا راستگومقدم,ملیحه رمضانی درح,احمد خامسان | نوآوری های آموزشی | 2019 |
۱۵ | بررسی دو تحریف شناختی تفکر دو قطبی و صافی ذهنی مبتنی بر تمثیلهای مثنوی معنوی مولوی | محمد بهنام فر,مریم وفایی فرد,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان | پژوهش های ادب عرفانی-گوهر گویا | 2018 |
۱۶ | شناسایی دلایل نادیده گرفتن اخلاق دانشگاهی و ارتکاب به تقلب تحصیلی | محسن آیتی,احمد خامسان,کاظم امیدمقدم | اخلاق در علوم و فناوری | 2018 |
۱۷ | رویکرد شناخت درمانی و بررسی دو تحریف شناختی ) تعمیم مبالغه آمیز و نتیجه گیری شتابزده(مبتنی بر تمثیل های مثنوی | محمد بهنام فر,سیدمهدی رحیمی,احمد خامسان,مریم وفائی فرد | متن شناسی ادب فارسی | 2017 |
۱۸ | شناسایی ویژگیها و کنشهای معلم حمایت کننده از دیدگاه دانش آموزان تحلیل کیفی | لیلا طالب زاده شوشتری,آزاده مومنی,احمد خامسان,میترا راستگومقدم | پژوهشهای تربیتی دانشگاه خوارزمی | 2017 |
۱۹ | اسنادهای اساتید موفق در تدریس اثربخش برمبنای روش بنیادبخشی نظریه | لیلا طالب زاده شوشتری,احمد خامسان,هادی پورشافعی | اندیشه های نوین تربیتی | 2017 |
۲۰ | نقش واسطه ای باورهای انگیزشی در رابطه ی ادراک از جوّ کلاس و تعلل ورزی دانشجویان | محمدرضا اسدی یونسی,منصور سلمانی درمیان,احمد خامسان | فصلنامه روانشناسی تربیتی | 2017 |