پایان‌نامه‌ها

نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۱۰۹ مورد.
#عنواننام نویسنده (دانشجو)مقطع تحصیلیسمت استاد در پایان‌نامهمحل دفاعتاریخ دفاع
  
۱اثربخشی آموزش شفقت به خود بر تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطهحدیثه بزرگ منشکارشناسی ارشداستاد راهنما۱۱ بهمن ۱۴۰۲
۲نقش میانجی اشتیاق تحصیلی با تاب اوری تحصیلی دانش اموزان دوره دوم متوسطهزینب مرادیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۶ شهریور ۱۴۰۲
۳اثربخشی بسته آموزشی خوش‌بینی تحصیلی دانشجویان بر اساس نظریۀ شانن ـ موران بر خوش‌بینی تحصیلی دانشجویان دختر دانشگاه امام رضا (ع) مشهدبتول بیگم حسینیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۶ شهریور ۱۴۰۲
۴نقش میانجی تاب‌آوری روان‌شناختی در رابطه هوش‌ معنوی با فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان دوره متوسطهفرزانه فاروغی بجدکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۷ تیر ۱۴۰۲
۵نقش فراشناخت دینی در تعهد و قضاوت اخلاقی دانشجویانطیبه فخاری نسب کرمانیکارشناسی ارشداستاد مشاور۳۰ بهمن ۱۴۰۱
۶تأثیر توان بخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر کارکردهای اجرایی و عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوانمعصومه اسماعیلیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۴ بهمن ۱۴۰۱
۷مقایسه عملکرد آگاهی واجی و سرعت نامیدن دانشآموزان نارساخوان و عادی پایه سوم دبستان مبتنی بر نظریهی نقص دوگانهنرجس امیرابادیزادهکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۳ بهمن ۱۴۰۱
۸اعتباریابی مقیاس قلدری سایبری و سنتی (BCS-A) در نوجوانان شهر بیرجندمحدثه محمدزادهکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۳ بهمن ۱۴۰۱
۹نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابطه ی تنظیم هیجان و تاب آوری تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطهامنه زنگوییکارشناسی ارشداستاد راهنما۱۰ مهر ۱۴۰۱
۱۰مزایا، عوامل ایجادکننده و موانع تاب‌آوری دانشگاهی نمونه مورد مطالعه: دانشگاه بیرجندمریم مکیکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۸ شهریور ۱۴۰۱
۱۱اثربخشی آموزش یافتن معنای زندگی مبتنی بر نظریه‌ی فرانکل بر معنای تحصیل و تاب‌آوری تحصیلی دانشجویانمصطفی حسین پورکارشناسی ارشداستاد راهنما۲۷ بهمن ۱۴۰۰
۱۲نقش میانجی شفقت به خود در رابطه الگوهای ارتباطی خانواده با تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطهنرجس ارشادی پورکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۰ بهمن ۱۴۰۰
۱۳اثربخشی آموزش خودآگاهی بر تصمیم¬گیری و چشم¬انداز زمان آینده در دانش¬آموزان پایه نهمعلیرضا ایزدپناهکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۲ بهمن ۱۴۰۰
۱۴عوامل اثرگذار بر تاب‌آوری تحصیلی دانشجویان دانشگاه بیرجندمحدثه دره کیکارشناسی ارشداستاد مشاور۰۳ بهمن ۱۴۰۰
۱۵اثربخشی روش تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر درگیری تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در درس علوم پایه پنجمامیر مهدی ابادیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۶ دی ۱۴۰۰
۱۶طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شخصی سازی یادگیری در آموزش و پرورش دوره دوم ابتداییفاطمه نادریدکتریاستاد مشاور۲۰ مرداد ۱۴۰۰
۱۷نقش سه‌گانه تاریک شخصیت و چشم‌انداز زمان در اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراهبهاره گلیکارشناسی ارشداستاد مشاور۲۰ بهمن ۱۳۹۸
۱۸نقش خودکارآمدی هیجانی و حساسیت بین‌فردی در پیش‌بینی تاب‌آوری روانشناختی نوجوانانجواد بیابان گردکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۹ بهمن ۱۳۹۸
۱۹اثربخشی بسته آموزشی غلبه بر تعلل‌ورزی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده آجزن بر تعلل‌ورزی و پیشرفت تحصیلی دانشجویانسیما خسرویکارشناسی ارشداستاد راهنما۱۹ بهمن ۱۳۹۸
۲۰نقش خودکارآمدی هیجانی و حساسیت بین‌فردی در پیش‌بینی تاب‌آوری روانشناختی نوجوانانجواد بیابان گردکارشناسی ارشداستاد مشاور۱۹ بهمن ۱۳۹۸