مقالات در نشریات

#عنوان مقالهنویسندگاننشریهتاریخ انتشار
 
۱عوامل موثر در یادگیری مادامالعمر در محیط های آموزشی (مرور نظام مند)محمد اکبری,ثریا رودی علی ابادی,محسن آیتیعلوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)2024
۲تاثیرات چشم‌انداز آینده بر فراگیران: سنتزپژوهی بر اساس مدل روبرتسهادی پورشافعی,محسن آیتی,اکرم دهباشیعلوم تربیتی (دانشگاه شهید چمران اهواز)2024
۳تبیین الزامات و عوامل اجرایی مؤثر در نقشه‌برداری برنامه درسی (CM) معلمان (یک مطالعه سنتزپژوهی)محسن آیتی,سیده ملیحه حسینی,علی حسینی خواه,مجید علی عسگریپژوهش در برنامه ریزی درسی2023
۴مطالعه پدیدارشناسانه ادراک معلمان ابتدایی مجری طرح شهاب از طرح شناسایی و هدایت استعداد‌های برترمحسن آیتی,محمد علی پور,حسین شکوهی فردرویش روانشناسی2023
۵راهبردهای توسعه آموزش¬ مهارتی بازارمحور در استان خراسان جنوبیمحمد حجی پور,محسن آیتیراهبرد توسعه2022
۶Strategies for sharing pedagogical knowledge in clinical education in adapting to the impact of COVID-19Khaironnesa Ramazanzade,Mohsen Ayati,Journal of Education and Health Promotion2022
۷الگوی برنامه درسی تربیت رسانه‌ای دانشجو معلمان بر اساس نظریه داده بنیادمحمدعلی رستمی نژاد,سمیه گلکاری,محسن آیتی,عباس تقی زادهمطالعات آموزشی و آموزشگاهی2022
۸عوامل تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان بر مبنای روش بنیاد‌بخشی نظریهاحمد خامسان,مینا مهرابی نیا,محسن آیتیپژوهش‌های کیفی در علوم رفتاری2022
۹بررسی رابطه بین برنامه درسی پنهان با سبک های تفکر و ارتباطی دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهر مهرانمحمد اکبری,صابر شفیعی,محسن آیتی,هادی پورشافعی,حسین شکوهی فردپژوهش در برنامه ریزی درسی2022
۱۰تبیین الگوی جاری تصمیم گیری اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی کلاسی: نظریه ای داده بنیادمحسن آیتی,سیما قرانی سیرجانی,سیدحسن,محمدعلی رستمی نژادپژوهش های برنامه درسی2022
۱۱تبیین ویژگیهای برنامه درسی آموزش ارزشهامحمد اکبری,فاطمه غلام زاده,محسن آیتیتربیت اسلامی2022
۱۲انطباق برنامة ¬درسی تربیت‌ بدنی قصدشده، اجراشده و کسب‌شده در پایة پنجم ابتدایی بیرجندمحمد اکبری,محمدباقر باقری مجد,محسن آیتیمطالعات آموزشی و آموزشگاهی2022
۱۳طراحی الگویی برای یادگیری غیررسمی مبتنی بر شبکههای اجتماعی (سنتز پژوهی)محسن آیتی,محمدعلی رستمی نژاد,صادق حامدی نسبتدریس پژوهی2022
۱۴Developing the Moral Codes of Teachers in Islam: Synthesis Research Based on the Roberts’s ModelMohsen Ayati,Hadi Pourshafei,Maghsoud FarasatkhahIranian Journal of Economic Studies2021
۱۵واکاوی نظریه های یادگیری در شبکه های اجتماعی؛ بسترسازی نظری برای طراحی برنامه درسیمحسن آیتی,صادق حامدی نسب,محمدعلی رستمی نژاد,فرهاد سراجیفناوری آموزش2021
۱۶عوامل مؤثر بر تکوین هویت حرفه ای معلم: روایت پژوهی رویدادهای زندگی یک معلممحسن آیتی,میثم غلام پورعلوم تربیتی - شهید چمران اهواز2021
۱۷تبیین روند دستیابی به دانش معلمی در آموزش بالینی: یک مطالعه نظریه زمینهایمحسن آیتی,خیرالنساء رمضان زاده,فرشید عابدی,حسین شکوهی فردتوسعه آموزش در علوم پزشکی2021
۱۸اقدامات جاری در تربیت اخلاقی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان ارائه یک الگو با رویکرد نظریه داده بنیادمحسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواهنظریه و عمل در برنامه درسی2021
۱۹تبیین عناصر برنامۀ درسی تربیت اخلاقی با توجه به سیرۀ رضویمحسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواهفرهنگ رضوی2021
۲۰تبیین مؤلفه‌های تربیت اخلاقی دانشجومعلمان براساس اسناد بالادستی دانشگاه فرهنگیانمحسن آیتی,میثم غلام پور,هادی پورشافعی,مقصود فراستخواهاخلاق در علوم و فناوری2021
نمایش ۱ تا ۲۰ مورد از کل ۸۸ مورد.