۱ | تأثیر آموزش کارآفرینی در تغییر نگرش کارآفرینانۀ کتابداران کتابخانههای عمومی | محمود سنگری,محمدجواد هاشم زاده,عاطفه وطن دوست,غلامحسین جهانگیر,علی عسگری | تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی | 2023 |
۲ | ارتباط بین استفاده از شبکههای اجتماعی و سبکهای تدریس مرجح دانشجو معلمان با نقش میانجی سبکهای یادگیری آنها | علی عسگری,صادق حامدی نسب,حمیده پاک مهر | مطالعات رسانه های نوین | 2022 |
۳ | نقش واسطه ای توانمندسازی روانشناختی در رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و روحیه کارآفرینی دانشجویان کارشناسی | علی عسگری,ریحانه ابراهیم آبادی,فاطمه طاهرپور | مدیریت سبز و توسعه | 2023 |
۴ | نقش رهبری دانش و فرهنگ سازمانی در عملکرد شغلی. مورد مطالعه. کارکنان دانشگاه بیرجند | هادی پورشافعی,علی عسگری,زهرا زارعی | مطالعات فرهنگی اجتماعی خراسان | 2022 |
۵ | نقش رهبری دانش در عملکرد شغلی یا توجه به متغیر میانجی فرهنگ سازمانی و جو سازمانی نوآورانه | هادی پورشافعی,زهرا زارعی,علی عسگری | مدیریت بر آموزش سازمانها | 2021 |
۶ | بررسی تأثیر مرشدیت بر یادگیری سازمانی با میانجیگری قابلیتهای کارکنان اداره آموزشوپرورش شهرستان خاش | علی عسگری,سید علی بنی هاشمی,ناصر شهلی بر | توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی | 2021 |
۷ | ترکیب ویژگی برنامه درسی تربیت دینی با توجه به قرآن کریم و سیره تربیتی معصومان: فرا ترکیب بر اساس مدل اروین | علی عسگری,میثم غلام پور,زینب سرزهی,علی مهدوی فرد | آموزههای تربیتی در قرآن و حدیث | 2021 |
۸ | ارائه مدل علی تحصیلگریزی در ارتباط با معنای تحصیل و خودکارآمدی تحصیلی: نقش واسطهای امید به تحصیل | علی عسگری,فریبا فرازی | پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی | 2020 |
۹ | نقش واسطه ای جوّ سازمانی نوآورانه در رابطه بین رهبری دانش با عملکرد شغلی | علی عسگری,زهرا زارعی,هادی پورشافعی | مدیریت منابع در نیروی انتظامی | 2020 |
۱۰ | بررسی نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی دانش آموزان شهر چابهار: نقش یک زبانه ، دوزبانه و جنسیت | محمد اکبری,ثریا رودی علی آبادی,حفیظه بلوچ,علی عسگری,هادی پورشافعی | پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی | 2019 |
۱۱ | نقش حمایت خانواده و دانشگاه در خلاقیت و ریسک پذیری دانشجویان ارشد و دکتری دانشگاه بیرجند با میانجیگری امید | علی عسگری,ریحانه ابراهیم آبادی,فاطمه طاهرپور | ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی | 2019 |
۱۲ | رابطه باورها و حالت های فراشناخت با حافظه کاری دانش آموزان دوره متوسطه | علی عسگری,کیانی سحر,محمدحسین سالاری فر | راهبردهای شناختی در یادگیری | 2019 |
۱۳ | مقایه هوش هیجانی دانش آموزان یک زبانه و دو زبانه و نقش آن در نگرش نسبت به یادگیری زبان انگلیسی | علی عسگری,حفیظه بلوچ,صادق حامدی نسب | سلامت روان کودک | 2018 |
۱۴ | بررسی رابطه خوشبینی علمی و انگیزه پیشرفت با توجه به نقش واسطهگری خودکارآمدی تحصیلی | علی عسگری,صادق حامدی نسب | پژوهشهای آموزش و یادگیری | 2018 |
۱۵ | شناسایی شاخص های فرهنگ سازمانی کارآفرینانه، ساخت و اعتباریابی ابزار اندازه گیری آن در نهاد کتابخانه های عمومی کشور | علی عسگری,لیلی سیفی,راضیه کاظمی رنانی | تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی | 2018 |
۱۶ | وضعیت باورها و حالت فراشناختی و حافظه کاری دانش آموزان دوره متوسطه | علی عسگری,کیانی سحر,محمدحسین سالاری فر | تدریس پژوهی | 2017 |
۱۷ | بررسی وضعیت سرمایه فکری، یادگیری مادامالعمر و ویژگیهای کارآفرینی کارکنان کارخانه کویرتایر شهر بیرجند | علی عسگری,راضیه نصراللهی | صنعت لاستیک ایران | 2017 |
۱۸ | کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی کتابداران در کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی | علی عسگری,لیلی سیفی | تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی | 2017 |
۱۹ | نقش باور های معرفت شناسی ریاضی در پیش بینی عملکرد ریاضی دانشجویان مهندسی | علی عسگری,محمدعلی رستمی نژاد,ملیحه ایرندگانی | آموزش مهندسی ایران | 2017 |
۲۰ | ساخت و اعتباریابی ویژگی های مدرسه صالح در مدارس ابتدایی شهر بیرجند | علی عسگری,فایزه سورگی,قاضیانی مرضیه | اسلام و پژوهشهای تربیتی | 2017 |